به دعوت نماینده مردم دشت ورامین؛
دیار ۱۵ خرداد ۱۹ مرداد ماه به دعوت نماینده مردم دشت ورامین میزبان وزیر ارتباطات می شود.به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه ۱۹ مرداد دشت ورامین میزبان آذری جهرمی خواهد بود در این سفروزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا سفر می کند. لازم به ذکر است که در این بازدید یک روزه که به دعوت محمد حسین نقوی حسینی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد صورت گرفته است؛ وزیر جوان دولت دوازدهم، از پروژه افتتاح مرکز ۱۱۸ شرق استان تهران در شهرستان قرچک رونمایی خواهد کرد. لازم به ذکر است در استان تهران تنها دو مرکز ۱۱۸ وجود دارد که مرکز شرق استان تهران در شهرستان قرچک به زودی راه اندازی می شود. گفتنی است که آذری جهرمی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان ورامین ضمن افتتاح پروژه اینترنت پر سرعت در روستاها، با تیم والیبال شهرداری ورامین به عنوان قهرمان آسیا دیدار خواهند کرد و در پایان نیز به شهرستان پیشوا سفر کرده و پس از بازدید از خانواده شهدا و مسئولین این شهرستان، اینترنت روستاها را بررسی و در راستای بهبود زیر ساختهای اینترنت مشترکان، دستورات لازم را صادر خواهند نمود.
کد خبر: ۷۶۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 06 August 2019

به گزارش تابناک تهران، صبح شنبه ۱۹ مرداد دشت ورامین میزبان آذری جهرمی خواهد بود در این سفروزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا سفر می کند.

لازم به ذکر است که در این بازدید یک روزه که به دعوت محمد حسین نقوی حسینی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد صورت گرفته است؛ وزیر جوان دولت دوازدهم، از پروژه افتتاح مرکز ۱۱۸ شرق استان تهران در شهرستان قرچک رونمایی خواهد کرد. لازم به ذکر است در استان تهران تنها دو مرکز ۱۱۸ وجود دارد که مرکز شرق استان تهران در شهرستان قرچک به زودی راه اندازی می شود.

گفتنی است که آذری جهرمی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان ورامین ضمن افتتاح پروژه اینترنت پر سرعت در روستاها، با تیم والیبال شهرداری ورامین به عنوان قهرمان آسیا دیدار خواهند کرد و در پایان نیز به شهرستان پیشوا سفر کرده و پس از بازدید از خانواده شهدا و مسئولین این شهرستان، اینترنت روستاها را بررسی و در راستای بهبود زیر ساختهای اینترنت مشترکان، دستورات لازم را صادر خواهند نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار