فرماندار شهرستان شمیرانات ضمن تأکید بر برخورد همراه با مهربانی و گفت و گوی صمیمانه با جوانان گفت: آنان فرزندان خودمان هستند، اگر مرتکب خطایی هم می‌شوند برخورد ما باید به گونه‌ای باشد که دیدگاهشان نسبت به انقلاب اسلامی منفی نشود.
کد خبر: ۷۶۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 05 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سیاوش شهریور روز دوشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان شمیرانات ضمن بیان اینکه گفت و گو مهارت مهم زندگی هر فرد به شمار می‌آید، اظهارداشت: باید با جوانان و فرزندان خود در خصوص تمام مسائل گفت و گو کنیم و برطرف کردن مشکلاتشان از طریق صحبت را به آنها آموزش دهیم.

وی افزود: برای ازدواج موفق جوانان والدین و آموزش و پرورش نقش مؤثری دارند تا معیارهای صحیح و ارزش های حقیقی یک زندگی سالم و موفق را به آنها گوشزد کنند.

این مقام مسئول گفت:‌ تربیت فرزندان نباید به طوری باشد که نتوانند در آینده با ناملایمتی و ناسازگاری های زندگی مشترک کنار بیایند و سریعاً به سمت طلاق حرکت کنند.

شهریور اظهار داشت: اساس پایداری ایران و جامعه اسلامی، خانواده است و همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ این عنصر ارزشمند و افزایش ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق اقدامات مؤثری داشته باشیم.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: یکی از مهم ترین عملکردهای بنده در این حوزه، ایجاد کارگروه نجات و برنامه های زیر مجموعهٔ آن بویژه کافه مشاوره بوده که به دلایلی مانند کمبود اعتبار متوقف شد اما به زودی از سر گرفته می شود.

به گزارش ایرنا کارگروه نجات فرمانداری شمیرانات در قالب ۱۳ برنامه از جمله کافه مشاوره، نوستالژی بازگشت و … در جهت کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارد که مهم‌ترین اقدام آن در زمینه کاهش آمار طلاق شهرستان برآورد می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جامعه ایرانی، مهربان، سنتی و وابسته است؛ تجمل گرای گسستگی میان خانواده ها را بیشتر کرده و شدیداً صله رحم را تحت تأثیر قرار می دهد لذا باید ساده زیستی را فرهنگسازی کنیم تا خانواده ایرانی پایدار بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار