فرماندار فیروزکوه گفت: رعایت اصل بی طرفی مجریان انتخابات در فیروزکوه بسیار ضروری است.
کد خبر: ۷۶۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ مهدی یوسفی جمارانی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی انتخابات شهرستان فیروزکوه طی سخنانی اظهار داشت: همه ارکان شهرستان برای برگزاری شفاف،‌ عادلانه،‌ قانونی و توام با مشارکت حداکثری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان رهبری اهتمام دارند و اینکه چه شخصی انتخاب می شود در گرو تصمیم و رای مردم است.

فرماندار فیروزکوه افزود: بدون تردید مجریان انتخاباتی تمامی تلاش را دارند تا آرامش در فضای انتخاباتی حاکم باشد و انتخابات بر مبنای قانون و با احترام به رای دهندگان برگزار شود.

وی گفت: به منظور آگاهی و اطلاع کافی عوامل اجرایی با هدف برگزاری انتخابات سالم، آموزش مهمترین رکن این رویداد سیاسی ملی و حساس است.

یوسفی جمارانی ارتقای سطح دانش مجریان انتخابات را از طریق آموزش با اهمیت دانست و گفت: بر این اساس آموزش عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار و بخشداران ، اعضای شعب و کاربران می بایست در دستور کار کمیته آموزش این ستاد قرار گیرد.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: رعایت اصل بی طرفی کامل مجریان ضروری است و هیچ مجری انتخاباتی نباید له یا علیه فردی در طول برگزاری انتخابات و روز اخذ رأی اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار