شهردار قیامدشت گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ارزش افزوده در دولت تدبیر و امید و از ابتدای شهر شدن قیامدشت (آذرماه ۱۳۹۶) تاکنون به توسعه و عمران این شهر اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۶۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ حسین ترکاشوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بالغ بر ۵۰ طرح عمرانی با این اعتبارات در این شهر اجرا شده که تعدادی از این طرح ها در هفته دولت و تعدادی نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی طرح تملک و بهسازی خیابان ولیعصر، طرح تملک و ایجاد بلوار کوهسار، احداث بنای شهدای گمنام، احداث ساختمان فرهنگی باغ راه، احداث پایگاه اورژانس شماره ۲، احداث دیوار ورزشگاه پنج هزار نفری، احداث ساختمان خدمات شهری، اصلاح بلوار امام خمینی (ره) و دیوار کشی بوستان زیتون از جمله طرح های شاخص در این شهر عنوان کرد.

شهردار قیامدشت با اشاره به اینکه تمامی بودجه های اختصاص داده شده به شهر قیامدشت با تایید شوراهای اسلامی شهر برای رفع مشکلات مردم هزینه شده است، یادآور شد: شهرداری و اعضای شوراهای اسلامی با همکاری همدیگر برای توسعه همفکر و همسو هستند.

وی عنوان کرد: تعیین الگوهای مناسب برای رسیدن به توسعه متوازن شهری از مهمترین محورهای پیش رو است که در همین ارتباط با همکاری فرمانداری ویژه ری به دنبال الگوی مناسب هستیم.

به گزارش ایرنا، شهر قیامدشت با مساحت ۳۱۸ هکتار محدوده و یکهزارو ۵۰۰ هکتار حریم و جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار نفر در ۱۷ کیلومتری بزرگراه امام رضا(ع) واقع شده است.

این شهر پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار