رییس اداره دامپزشکی شهرستان ری از کشف و معدوم سازی ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده دامی فاسد شامل گوشت قرمز، سفید و آلایش مرغ در یک واحد عرضه گوشت در شهر ری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 03 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ وحید رستگاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان فرآورده خام دامی در جریان نظارت و بازدید کارشناسان و بازرسان اداره دامپزشکی از یک مرکز عرضه گوشت قرمز و سفید کشف شد.

وی تصریح کرد: غیر بهداشتی بودن فرآورده های دامی کشف شده با نمونه گیری و آزمایش‌های دقیق علمی توسط کارشناسان اداره دامپزشکی ری تشخیص داده شد و این میزان گوشت سفید، قرمز و آلایش مرغ با حکم دستگاه قضائی معدوم شد.

رستگاری ادامه داد: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری در راستای تأمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های دامی به صورت مستمر عملکرد مراکز عرضه و توزیع گوشت قرمز و سفید را پایش و نظارت‌های لازم را در خصوص تاریخ مصرف و سالم بودن گوشت انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با تأمین فرآورده‌های دامی و لبنی سالم تحقق می‌یابد، اضافه کرد: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در همه مراحل تولید و استحصال، حمل و نقل و عرضه در دستور کار دامپزشکی شهرستان ری قرار دارد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار