خطیب جمعه لواسانات گفت: جوانان انقلابی، حزب اللهی و متدین به میدان بیایند که فساد و مشکلات اقتصادی به دست آنها حل می شود.
کد خبر: ۷۶۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 03 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات افزود: به برکت دل بریدن مردم و مسئولان از بیگانگان و دل بستن به جوانان کشور، در حال پیشرفت داخلی هستیم؛ تحریم ها و فشارهای دشمن باعث شد به کمک نخبگان و دانشمندان جایگاه واقعی خود را پیدا کنیم.

وی ابراز کرد: دشمنان خارجی و داخلی تلاش دارند با اخبار منفی جوانان را ناامید کنند و اخبار امیدبخش را پنهان کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به طور مثال گزارشی که از صندوق بین المللی پول در مرداد ماه جاری پس از اقدام ایران در برابر پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس منتشر شد و کمتر کسی از آن مطلع است و آن این است که ایران در سال آینده از رکود اقتصادی خارج می شود.

امام جمعه لواسانات با اشاره به گزارش مذکور خاطرنشان کرد: علیرغم اثر فلج کننده ی تحریم های سخت آمریکا، ایران در حال عبور از این رکود اقتصادی است.

این مقام مسئول اذعان داشت: نشریه هیل نیز که سال گذشته با انتشار گزارش های متعدد به دنبال بر اندازی حکومت جمهوری اسلامی بود و می نوشت با توجه به سیاست های کاخ سفید نظام ایران باید تغییر کند، امسال تغییر رویه داده است.

لواسانی افزود: نشریه هیل در آخرین گزارش خود تحلیل کرده و نتیجه گرفته است که عاقلانه ترین سیاستی که دولت ترامپ می تواند اجرا کند، بازگشت به توافق هسته ای است. این یعنی رسماً شکست آمریکا را اعلام می کنند.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه (ع) روایتی از ایشان نقل کرد و گفت: برای آسایش و آرامش در زندگی پر چالش شکیبایی، استقامت و صبر پیشه کنید؛ وظیفه ی دولت اسلامی برطرف کردن فقر است اما اگر مجبور شدید بین فقر با عزت و ثروت با ذلت، فقر را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار