فرماندار فیروزکوه با اشاره به ظرفیت گردشگری تنگه واشی در این شهرستان گفت: با توجه به شرایط حادثه‌خیز بودن تنگه واشی موضوع تردد در این منطقه باید جدی گرفته شود که البته ۲ میلیارد تومان نیز در بخش آبخیزداری آن هزینه شده است.
کد خبر: ۷۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 30 July 2019

به گزارش تابناک تهران، مهدی یوسفی جمارانی امروز در جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری با اشاره به ضرورت توسعه پروژه‌های گردشگری در فیروزکوه اظهار داشت: در راستای سیاست‌های توسعه‌ای و گردشگری پروژه‌های مختلف گردشگری در فیروزکوه اجرایی می‌شود که برای رفع مشکلات آن‌ها باید تلاش کرد.

وی بیان کرد: مجموعه تنگه واشی اکنون به یک مجتمع گردشگری تبدیل شده که اطلاع‌رسانی آن توسط مردم انجام شده است اما با توجه به شرایط حادثه‌خیز بودن تنگه واشی موضوع تردد در این منطقه باید جدی گرفته شود در عین حال 2 میلیارد تومان نیز در بخش آبخیزداری این تنگه تاکنون هزینه شده است.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: پارکینگ‌های تنگه واشی در بستر رودخانه قرار دارد که اگر سیلی رُخ دهد خسارت بسیاری حادث خواهد شد بنابراین باید در جهت رفع موانع و ارتقا امنیت مردم در این مجتمع گردشگری تلاش کرد.

جمارانی در پایان خاطرنشان کرد: باید جهت رفاه حال گردشگردان در این‌ منطقه تلاش کنیم که در این راستا ایجاد امکانات رفاهی با اولویت در نظر گرفتن شرایط و رعایت قانون پیگیری می‌شود تا دستگاه‌های استان در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.

18 هکتار به شهرک صنعتی پرند افزوده می‌شود

در ادامه نیز صابر پرنیان مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به ضرورت توسعه شهرک صنعتی پرند اظهار داشت: شهرک صنعتی پرند 358  هکتار و 348 واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال 12 هزار و 517 نفر دارد.

وی با اشاره به تقاضا محور بودن این شهرک افزود: زمینی برای واگذاری جهت توسعه این شهرک وجود ندارد این در حالی است که واحدهای تولیدی و صنعتی تقاضای بسیاری برای توسعه فعالیت واحدهای خود دارند.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران عنوان کرد: برای افزایش 1500 شغل در شهرک صنعتی پرند درخواست داریم که مجوز الحاق 18 هکتار از اراضی اطراف که درخت‌کاری نیز در محوطه آن انجام شده صورت گرفته که فعالیت واحدها با حفظ درختان موجود صورت بگیرد و قرارداد حق انتفاع داده شود تا بتوان جهت افزایش اشتغال از آن استفاده کرد.

در ادامه سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم با تأکید بر رعایت حفظ درختان و محیط زیست با توسعه شهرک صنعتی پرند موافقت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار