شهرداری منطقه ۲۰ از رفع خطر فرونشست زمین در ورودی بزرگراه آزادگان به خیابان رجایی جنوب خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد خودروها به طور عادی انجام می شود.
کد خبر: ۷۶۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 30 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ فرهاد افشار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورودی بزگراه آزادگان به خیابان شهید رجایی جنوب عصر روز گذشته در ابعاد ۹ متر مربعبا عمق یک و نیم متر فرو نشست کرده بود که با حضور به موقع عوامل اجرایی مشکل برطرف شد.

وی در خصوص علت این حادثه عنوان کرد: این بخش از ورودی بزرگراه آزاگان به خیابان شهید رجایی جنوب در طول هشت سال دفاع مقدس پناهگاه زیر زمینی بود که به دلیل پرکردن غیر اصولی امکان ریزش وجود دارد.

افشار ادامه داد: عملیات ترمیم این فرونشست با حضور پلیس راهور و عوامل اجرایی از جمله یک دستگاه بیل بکو و ۲ جرثقیل با رعایت نکات ایمنی انجام شد و محل فرونشست نیز با مخلوط سیمانی به طور کامل پر شده است.

وی ابراز کرد: هم اکنون محل فرونشست به طول کامل پر شده  و برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از هرگونه حادثه ای اطراف آن نیز توسط نیوجرسی بسته شده است.

افشار با بیان اینکه خوشبختانه در شهرری تاکنون فرو نشست زمین گزارش نشده است، تصریح کرد: کور شدن مسیر برخی قنات ها و تجمیع آب آن باعث سست شدن زیرسازی برخی خیابان های و کوچه ها می شود.

بزرگراه آزادگان به عنوان اولین کمربندی کلان شهر تهران است که بخشی از آن در منطقه ۲۰ قرار گرفته و همچنین خیابان شهید رجایی امتداد جاده قدیم قم می باشد که مسیر تردد کامیون ها و تریلرهای ۱۸ استان جنوبی کشور محسوب می شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار