فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران گفت: مسئولان ری موظف به پاسخگویی به انتقادات رسانه ای و تعامل با اصحاب رسانه هستند.
کد خبر: ۷۶۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 29 July 2019

به گزارش تابناک تهران، احمد اسماعیلی راد ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و روسای ادارات در محل تالار خدمت فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: در شورای اداری سعی داریم، که ایجاد هماهنگی بین ادارات برای رفع بهتر مشکلات ری انجام شود.

وی افزود: مشکلات ری آن قدر زیاد است، که نمی توان در یک جلسه به حل آن ها پرداخت و به همین دلیل کمیته های فرعی با محوریت دستگاه های مختلف برای حل این معضلات تشکیل شده است.

فرماندار ری سپس پاسخگویی به مشکلات و انتقادات را از وظایف مسئولان دانست و افزود: باید در عین پاسخگویی به انتقادات عملکردها را به مردم منعکس کرد، لذا هر دستگاهی که پاسخگوی خبرنگاران نباشد، در عملکرد خود ضعف دارد و یا اشرافی بر حوزه عملکردی خود ندارد و لذا مسئولان ری باید پاسخگوی انتقادات مردمی خبرنگاران باشند.

اسماعیلی راد سپس بر افزایش کشت های گلخانه ای در ری تاکید کرد و ادامه داد: کشت گلخانه ای می تواند، سبب اشتغال زایی بیش از پیش بوده و در عین حال در مصرف بهینه آب موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار