پیروز حناچی شهردار تهران مشارکت پایتخت‌نشینان در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها را پیشرانه‌ای برای خدمتگزاری به مردم دانست.
کد خبر: ۷۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 27 July 2019

به گزارش تابناک تهران وی روز شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: بیش از نیم میلیون شهروند تهرانی در نخستین انتخابات تمام الکترونیک کشور شرکت کردند؛ اتتخابات فراگیر شورایاری های محلات تهران.
وی ادامه داد: بی‌تردید این مشارکت پشتوانه‌ای افتخارآمیز و پیشرانه‌ای عظیم برای تحول و پیشرفت در خدمتگزاری به اهالی پایتخت ایران اسلامی است.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها روز گذشته از ساعت ۸ تا ۲۰ در ۳۵۲ حوزه انتخابیه و بیش از ۱۶۰۰ شعبه اخذ رای با حدود هفت هزار صندوق رای برگزار شد.
در این انتخابات ۱۲ هزار نفر با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت ۳۵۰۰ نفر آنها به عنوان شورایار برگزیده شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی سلحشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
با سلام،
تخلف در انتخابات منطقه ۱ و در حوزه کاشانک که آقای محسن هاشمی رفسنجانی دقیقا در هما حوزه رای دادند مشهود بود! نصب برگه لیست ائتلاف و یا پوستر تبلیغاتی کاندیدا، در روز رای گیری و بر درب و دیوار حوزه رای گیری، آن هم در مقابل چشمان مسئولان برگزاری و ناظر و نمایندگانت هیئت اجرایی و هیئت نظارت! جالب تر از همه اینکه اسامی این افراد در بین منتخبین محله (البته بصورت تایید نهایی نشده) در سامانه قرار گرفته است!
نکته دیگر اینکه قرار بود ۲ ساعت پس از اتمام رای گیری نتایج اعلام گردد یعنی ساعت ۲۲ که تبدیل شد به ساعت ۲۴ و سپس اعلام شد در ساعات اولیه بامداد شنبه ولی در نهایت ۶ صبح سامانه نتایج را اعلام کرد.
به نظر شما چه می شود اگر انتخابات مجلس هم بخواهد اینگونه توسط مسئولین آن برگزار گردد!؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار