رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نحوه مدیریت شرکت مترو در پایتخت گفت: فقدان انسجام، هماهنگی و ضعف مدیریت در هیات مدیره و شرکت مترو نمایان است.
کد خبر: ۷۶۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 23 July 2019

به گزارش تابناک تهران، محسن هاشمی روز سه‌شنبه در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در تذکری به شهردار پایتخت با بیان اینکه این وضعیت مدیریت مترو در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است افزود: با وجود تذاکرات قبلی برای رسیدگی ویژه به وضعیت مترو و حل مشکلات مدیریتی این مجموعه به نظر می‌رسد حمل و نقل ریلی از اهمیت کافی برای شهردار تهران برخوردار نیست و به مسایل آن رسیدگی نمی‌شود.
وی با بیان اینکه اعتراض‌های روزهای اخیر در شرکت مترو ناشی از بی‌توجهی و تصمیم‌گیری نامناسب در معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری است خطاب به شهردار تهران گفت: با توجه به وضعیت فعلی مترو به صورت جدی از شما می‌خواهم با تشکیل کارگروه‌های ویژه مسایل شرکت مترو را مورد رسیدگی قرار دهید و از آسیب دیدن حقوق شهروندان تهرانی و اخلال در فعالیت این شرکت که در نظم عمومی شهر تاثیر جدی دارد جلوگیری کنید.
رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی مترو به نظم عمومی و حقوق شهروندان آسیب وارد کرده در حالی که به شهروندان قول داده بودیم سفرهای ریلی از ۲.۵ میلیون سفر به هفت میلیون سفر افزایش پیدا کند اما در تحقق این برنامه دچار مشکل اساسی شده‌ایم.

هاشمی در تذکر خود به جزییات بیشتر یا مصداق های دیگری در مورد مشکلات مترو اشاره نکرد اما این نخستین بار نیست که وی در این زمینه گلایه می کند؛ خردادماه امسال نیز گفته بود: به دلیل نداشتن واگن به میزان لازم با وجود افزایش خطوط مترو در پایتخت تعداد مسافران این سامانه حمل و نقل ریلی اندکی کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار