انبار لوازم یدکی یک مجتمع تجاری در لاله زار تهران دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.
کد خبر: ۷۶۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 20 July 2019

به گزارش تابناک تهران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این حریق در محل و بدون سرایت به مغازه های همجوار جلوگیری شد.

سید جلال ملکی می افزاید: در ساعت ۱۵ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به ویژه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در یک مجتمع تجاری ۵ طبقه که ۴ طبقه نیز زیرزمین داشت آتش در یک انبار ۴۰ متری در طبقه منهای چهارم سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه این انبار بصورت ابتدایی و با استفاده از مصالح و ابزارهای نا ایمن احداث شده بود ادامه می دهد: این انبار مملو از لوازم یدکی از جمله سیم و کابل های برق بود که آتش این انبار را محاصره کرده بود و در حال سرایت به مغازه های اطراف بود.

وی با بیان اینکه دود حاصل از آتش سوزی به طبقات بالایی سرایت کرده بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان در کنار مهار این حریق مالکان و افراد حاضر در این مجتمع تجاری را در میان دود به بیرون منتقل کردند.

به گفته ملکی آتش خاموش و در حال حاضر آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.

وی علت این حادثه آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار