مدیر اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس با اشاره به ارسال ۷۰ مورد اخطار تابلو و دیوار نویسی ‌های غیرمجاز، از نصب پلاک ۵۰ ملک مسکونی توسط اداره زیباسازی در ۳ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 20 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ رضا غزاله مدیر اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس اظهار داشت: تابلو و دیوارنویسی‌های غیرمجاز سطح شهر باعث ناهنجاری‌های بصری و بی نظمی در سطح شهر می‌شود.

وی افزود: از لحاظ قانونی متضرران حاصل از این اقدامات به موجب ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها می‌توانند از طریق مراجع قضایی پیگیری نمایند و شهرداری نیز می‌تواند هزینه پاکسازی را به واسطه جبران خسارت وارده، از متخلف مطالبه کند.

وی با اشاره به اقدامات ۳ ماه اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس افزود: در ۳ ماهه نخست سال جاری ، ۷۰ مورد اخطار تابلو و دیوارنویسی‌های غیرمجاز توسط اداره زیباسازی ارسال شد و با توجه به دستورات مقام قضایی  نسبت به جمع‌آوری تابلوها اقدام شد.

مدیر اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس بیان داشت: در خصوص درخواست نصب پلاک املاک نیز لازم به ذکر است که شهروندان ابتدا درخواست پلاک ثبتی املاک خود را ارائه می‌کنند و سپس با انجام کارشناسی‌های لازم و استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک نسبت به نصب آن‌ها اقدام خواهد شد که ۵۰ مورد نصب پلاک املاک توسط اداره زیباسازی در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ انجام شد.

غزاله خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی اداره سیما و منظر شهری شهرداری آراستن فضای شهری و حذف زوائد و نازیبایی ها از چهره شهر است اما این هدف بدون مشارکت موثر شهروندان تحقق نخواهد یافت و بایستی برای ایجاد آرامش و نشاط شهری در حفظ و نگهداری اقدامات انجام شده در این راستا کوشا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار