مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ورزشگاههای شهدای شهر قدس و شهدای اسلامشهر میزبان مسابقات خانگی تیم های پیکان و سایپا در لیگ نوزدهم فوتبال خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 20 July 2019

به گزارش تابناک تهران رضا گلمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رابطه جلساتی با مدیران عامل این باشگاه‌ها برگزار شد و امکانات این مجموعه‌های مورد تأیید قرار گرفت.

به گفته وی در فصل آینده ورزشگاه آزادی به عنوان مجموعه خانگی تیم‌های سرخ آبی پایتخت محسوب خواهد شد تا در لیگ نوزدهم مسابقات این تیم‌ها در آن پیگیری شود.

ورزشگاه شهدای اسلامشهر و شهدای قدس به ترتیب با هفت هزار و ۲۵ هزار تماشاچی در لیگ نوزدهم فوتبال میزبان مسابقات خانگی نمایندگان تهران هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین به احیای مجدد تیم پاس تهران در فصل آینده لیگ آزادگان خبر داد و گفت: در این خصوص در نظر داریم تا با خریداری امتیاز لیگ دسته یکی، این تیم تهرانی را مجدد احیا کنیم.

گلمحمدی تصریح کرد: قرار است که هفته آینده نشستی با حضور مدیرکل ورزش استان، پیشکسوتان ورزشی و نماینده تربیت بدنی نیروی انتظامی برگزار تا هماهنگی‌های لازم برای دیدارهای آتی انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد که فصل آینده بتوان شاهد حضور این تیم ریشه دار در لیگ دسته یک (آزادگان) باشیم.

براین اساس، باشگاه فوتبال پاس تهران که تا سال ۱۳۴۲ شهربانی نام داشت در سال ۱۳۳۲ سنگ‌بنای بنیانش در پایتخت انجام و در سال ۱۳۸۶ با انتقال امتیاز به پاس همدان منحل شد.

این تیم ریشه دار موفق به کسب ۵ قهرمانی در لیگ فوتبال ایران و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار