سید مهدی ساداتی گفت، مسئولان شهرستان در سال 98 گام‌های خوبی در راستای تحقق رونق تولید برداشته است و قطعا نرخ بیکاری در رباط کریم کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۷۶۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 17 July 2019

به گزارش تابناک تهران، سید مهدی ساداتی در حاشیه برگزاری همایش صنعت و معدن شهرستان رباط کریم گفت، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرستان، سیستم اداری در سال 98 گام‌های خوبی در راستای تحقق رونق تولید برداشته است و قطعا نرخ بیکاری در رباط کریم کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان در عرصه رفع موانع و تسهیل در تولید اظهار داشت: در شهرستان رباط کریم 7 هزار و 584 بیکار وجود دارد که به نسبت جمعیت آن نرخ بیکاری در شهرستان 12 درصد است.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: در رباط کریم 6 شهرک صنعتی در بخش خصوصی و دولتی فعال است که تمام تلاش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر موضوع ارزش افزوده، بیمه، امور مالیاتی و پیش پرداخت زمین شهرک‌های صنعتی است که در حال پیگیری آن هستیم.

ساداتی همچنین بر ایجاد مبلمان و فضای سبز مناسب در شهرک‌های صنعتی تأکید کرد و گفت: در سال 98 نسبت به کاهش مناقشات مسئولان شهرستان با شهرک‌های صنعتی و حریم این شهرک‌ها اقدامات خوبی انجام شده است.

او به پیگیری ابلاغ نقشه‌های شهرک صنعتی رباط کریم از سوی فرمانداری اشاره کرد و گفت: رباط کریم با قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی استان تهران و همجواری با فرودگاه امام و خطوط ریلی، بهشت سرمایه‌گذران داخلی و خارجی است و از حضور سرمایه‌گذاران در رباط کریم استقبال و حمایت می‌کنیم.

فرماندار رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: نیروی کار ارزان قیمت در شهرستان رباط کریم می‌تواند سبب ترغیب کارفرمایان و تولیدکنندگان بر افزایش تولیدات باشد و در رباط کریم هیچ مسئولی در حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان نباید کوتاهی انجام بدهد و باید حامی جهادگران عرصه تولید بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار