معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به مصوبه اخیر سران سه قوه در مورد افزایش زمان تقسیط مالیات واحدهای تولیدی گفت: براساس این مصوبه زمان تقسیط مالیات واحدهای تولیدی از ۳۶ به ۶۰ ماه افزایش پیدا می کند.
کد خبر: ۷۶۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 16 July 2019

به گزارش تابناک تهران، محمدمسیح حبیبی عصر امروز در همایش صنعت و معدن در شهرک صنعتی شمس‌آباد با اشاره به رونق تولید برخی صنایع تولیدی استان تهران پس از تحریم‌ها اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل رونق فضای کسب و کار و صادرات در پی اجرای طرح‌های توسعه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه صاحبان واحدهای تولیدی بدون بازپرداخت مالیات نیز می‌توانند از بانک‌های عامل تسهیلات دریافت نمایند افزود: افزایش زمان تقسیط مالیات واحدهای تولیدی از مصوبات سران سه قوه است که براساس این مصوبه زمان تقسیط مالیات واحدهای تولیدی از 36 به 60 ماه افزایش پیدا می‌کند‌.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: در راستای رونق تولید بنگاه‌های تولیدی کشور به واسطه ارتقا وضعیت و در نهایت تأیید آن توسط ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانند نسبت به افزایش زمان تقسیط مالیات مطابق مصوبه اخیر سران سه قوه اقدام کنند.

حبیبی با اشاره به چالش‌های پیش‌روی واحدهای تولید گفت: در حال حاضر پرداخت مالیات بر ارزش افزوده جز بزرگترین چالش‌های تولید است و مسئولان باید با ایجاد سازوکاری مناسب پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را از تولیدکنندگان به سمت مصرف‌کنندگان هدایت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  اعمال بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی و بانکی در سال رونق تولید باعث جان گرفتن بسیاری از واحدهای تولید استان تهران شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار