مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: به منظور اتخاذ شیوه‌های نوین جذب سرمایه بخش خصوصی کانون کارآفرینان استان تهران تشکیل و احکام آن به امضای استاندار، به اعضا ابلاغ شده است.
کد خبر: ۷۶۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 14 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ محمد چالویی، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران در گفتگو یی اظهار داشت: بالغ بر ۱۱ برنامه اساسی به عنوان اولویت‌های اصلی و هدفگذاری شده این دفتر در دستور کار قرار گرفته و در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: از اهم این برنامه‌ها، می‌توان به برنامه‌ریزی برای مقابله با آثار تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کرد که اقدامات مستمری در این راستا نیز در حال انجام است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران، یادآور شد: به منظور اتخاذ شیوه‌های نوین جذب سرمایه بخش خصوصی نیز کانون کارآفرینان استان تهران تشکیل و احکام آن به امضای استاندار، به اعضا ابلاغ شده است. 

چالویی، خاطرنشان کرد: در کنار جذب سرمایه‌های خارجی از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان تهران نیز در دستور کار قرار گرفته است. 

وی یادآور شد: همچنین، پیگیری برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری نیز با صورت مستمر در حال انجام بوده و برنامه‌های منسجم و متنوعی در این زمینه در حال پیش‌بینی و اجرا است. 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران در پایان نیز عنوان داشت: تربیت نیروی کار ماهر و متخصص، متناسب با نیازهای بازار کار در راستای افزایش کارایی تولید از طریق اجرای طرح‌های کارورزی و مهارت‌آموزی در محطگیط کار واقعی از سوی این اداره کل، پیگیری و اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار