پیش فروش بلیت نمایش موزیکال «اشک ها و لبخندها» به کارگردانی هادی قضات و رهبری ارکستر نصیر حیدریان از ٢٥ تیرماه آغاز می شود.
کد خبر: ۷۶۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 14 July 2019

به گزارش تابناک تهران، پیش فروش بلیت نمایش موزیکال «اشک ها و لبخندها» به کارگردانی هادی قضات و رهبری ارکستر نصیر حیدریان از ٢٥ تیرماه در سامانه ایران کنسرت آغاز می‌شود. این در حالی است که بیش از ١١٥ هنرمند و خواننده اپرا در حوزه‌های مختلف در تدارک آماده سازی نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» هستند.

نمایش «اشک‌ها و لبخندها» اولین بار در قالب یک فیلم سینمایی در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و به محبوبیت و شهرت زیادی در جهان دست پیدا کرد. این نمایش موزیکال پیش از این در ایران و در سال ١٣٩٢ به کارگردانی هادی قضات در تالار وحدت روی صحنه رفت که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد. هادی قضات قرار است این بار «اشک‌ها و لبخندها» را با اجرایی متفاوت روی صحنه ببرد.

٩ قطعه آوازی با همراهی گروه فرم و حرکت، نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» را روایت می‌کنند. این در حالی است که نصیر حیدریان رهبری ارکستر نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها را به عهده دارد. او به همراه ۵۰ نوازنده، ۸۰ خواننده کُر و ۲۰ خواننده / بازیگر در این نمایش حضور خواهد داشت.

موسسه «نوای چنگ فرزانه» مسئول برگزاری نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار