وحید امیری وینگر فصل گذشته تیم ترابزون اسپور ترکیه با عقد قرارداد رسمی به پرسپولیس پیوست.
کد خبر: ۷۶۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 13 July 2019

به گزارش "تابناک تهران"، تیم فوتبال پرسپولیس سومین خرید خود در تابستان را قطعی کرد و یکی دیگر از بازیکنان سابق خود را به خدمت گرفت. پرسپولیسی ها که پیش تر فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی زادگان را به خدمت گرفته بودند، توانستند وحید امیری دیگر ملی پوش فوتبال ایران را نیز جذب کنند.

وحید امیری در تابستان لیگ شانزدهم از نفت تهران به پرسپولیس پیوست و موفق شد دو سال فوق العاده را در جمع سرخپوشان تجربه کند. امیری در جمع قرمزها یکی از بازیکنان کلیدی به شمار می رفت و در دو قهرمانی این تیم و همچنین موفقیت های آسیایی نیز اثرگذار ظاهر شد.

در آن مقطع پرسپولیس موفق شد امیری را از چنگ استقلال در بیاورد و یکی از بزرگترین خریدهای تابستانی خود را انجام دهد. او زیر نظر برانکو در بازی های مهمی گلزنی کرد که بی تردید یکی از آن ها گل دقیقه آخر به تیم پدیده مشهد بود.

امیری ملی پوش که در جام جهانی و جام ملت ها نمایش بسیار خوبی داشت، فصل گذشته را در سوپرلیگ ترکیه و در ترابزون اسپور که یکی از بهترین تیم های ترکیه است، سپری کرد اما پس از فسخ قرارداد با ترک ها تصمیم گرفت دوباره به ایران بازگردد.

او دقایقی قبل وارد باشگاه پرسپولیس شد و پس از مذاکره با ایرج عرب، قرارداد دو ساله خود با این تیم را به امضا رساند تا با حضورش در تیم سرخپوش پایتخت، تیم کالدرون را پرستاره تر کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار