مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ورامین گفت: تیم فوتسال لیگ برتری ستارگان در کمتر از ۱۰ روز بسته و تقریباً بدون برنامه آماده‌سازی وارد مسابقات شده که امید داریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی هر چه سریع‌تر به کیفیت مطلوب برسیم.
کد خبر: ۷۶۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 13 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ رضا سهم‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین در خصوص عملکرد این تیم در دو هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: نخستین دیدار لیگ برای باشگاه و هم مجموعه شهر از اهمیت والایی برخوردار بود و بسیار خرسندیم که توانستیم لیگ را با پیروزی و حمایت پرشور هواداران ورزش دشت ورامین آغاز کنیم.

وی افزود: در دیدار دوم مقابل ستارگان ورامین مقابل تیمی قرار گرفت که قدرتمندترین تیم ایران بوده و خود را آماده نبرد در میادین آسیایی و جهانی می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ورامین، ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مس سونگون نماینده کشورمان در تورنمت جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان، ادامه داد: متاسفانه مصدومیت بازیکنان کلیدی و کامل نبودن نفرات تیم منجر به این شد که نتوانیم با نفرات اصلی‌مان در تبریز به میدان برویم که در نهایت منجر به این شکست شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ورامین خاطرنشان کرد: یقیناً مردم فهیم و ورزش دوست ورامین از شرایط شکل‌گیری تیم آگاه‌اند؛ ستارگان در کمتر از ۱۰ روز بسته و بدون برنامه پیش فصل و تنها با یک دیدار تدارکاتی پا به لیگ گذاشت که ریسکی بزرگ برای هر تیمی محسوب می‌شود و توقع ما حمایت از این تیم برای رسیدن به شرایط ایده‌آل است.

سهم‌الدینی تصریح کرد: امیدوارم هفته به هفته روند بهتری از تیم ببینیم، چرا که هیئت مدیره و مجموعه مدیریتی باشگاه تمام تلاش خود را در راستای فراهم آوردن شرایط مناسب به کار بسته تا این تیم باعث اعتلای نام ورامین در کشور شود.

وی بیان داشت: از مسؤولان ارشد و ورزش دوست شهرستان انتظار می‌رود با حمایت همه جانبه این تیم را در ادامه مسابقات یاری کنند‌ و بی صبرانه منتظر حضور پرشور هواداران و مردم و تماشاگران ورامینی در دیدار مقابل هایپر شاهین شهر هستیم و امیدواریم شاهد بازی جذابی از هر دو تیم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار