معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: انتخابات در صورتی که پرشور باشد ذخیره ای جدی برای امنیت ملی کشور است.
کد خبر: ۷۶۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 13 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ سجاد برنجی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ری در اولین جلسه انتخابات بخش فشافویه با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: انتخابات در کشور ما صرفا یک برنامه اجرایی نیست و دارای کارکردهایی از لحاظ افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت امنیت ملی نیز است.

سجاد برنجی بیان داشت: اینکه امروز به راحتی در کنار یکدیگر در خصوص مسائل روز و آزاد بحث و گفتگو میکنیم مرهون شهدائیست که با خون خود امنیت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات پرشور گفت: انتخابات پرشور ذخیره ای مهم برای امنیت ملی کشور است.

سجاد برنجی افزود: یکی از اهداف دشمنان ایران اسلامی برنامه ریزی در جهت عدم شرکت گسترده مردم در انتخابات با تزریق ناامیدی در کشور است و در این خصوص مسئولین همواره بایستی برای رفع مشکلات و دغدغه های اساسی مردم تلاش مضاعف کنند تا سطح رضایتمندی عمومی به حد خیلی مطلوبی برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار