وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاکدشت مطرح کرد؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های عرصه هنرهای نمایشی گسترش یابد، گفت: در شرایط سخت کنونی به طنز و نشاط مضاعف نیاز داریم.
کد خبر: ۷۶۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 13 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنوار طنز استان تهران با عنوان «لبخند» اظهار داشت: در شرایط سخت کنونی به طنز و نشاط مضاعف نیاز داریم.

وی در ادامه افزود: هنر تئاتر با ویژگی‌های شناخته و تعریف می‌شود که آن را از هنرهای انسانی متمایز می‌کند که از قدیمی‌ترین هنرهای انسانی به شمار می‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان روایت زندگی در هنرهای نمایشی اشاره و عنوان کرد: هنرهای نمایشی با ویژگی مردمی تعریف می‌شوند و ما خود را در تئاتر مشاهده می‌کنیم.

صالحی درباره فضای روبه رشد هنرهای نمایشی گفت: در سال گذشته تعداد اجرای تئاتر استان و شهرستان‌ها با مرکز به شدت کاهش داشته و دیگر در حاشیه نمایش نیستند.

وی در خصوص اجرای جشنواره تئاتر طنز لبخند بیان داشت در شرایط سخت کنونی لبخند، طنز و نشاط نیازمند مضاعف بوده و بیش از گذشته به آن نیازمندیم، همچنین این موضوع به سلامت اجتماعی کمک می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تداوم این اتفاق خاطرنشان کرد: باید در هر شهرستان یک سالن نمایش و پلاتو تأسیس شود تا زیرساخت‌ها در عرصه هنرهای نمایشی گسترش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار