سرپرست فرمانداری شهرستان قدس با اشاره به توجه ویژه مسئولین به نشاط و تحرک اجتماعی در شهرستان قدس گفت: ورزش همراه با نشاط و تندرستی در پیشرفت و توسعه جامعه نقش به سزایی دارد.
کد خبر: ۷۶۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 09 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ دکتر واثقی در نشست با پرسنل اداره ورزش و جوانان گفت: باید برای ورزش شرایط لازم را مهیا کرد تا از تمام امکانات جهت رشد و شکوفایی جوانان شهرستان استفاده نمود که این امر همت والا و تلاش مضاعف پرسنل را طلب می کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان قدس خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای قهرمانان زیادی است که نشان‌دهنده اهمیت ورزش در این شهرستان بوده و نیاز است زیرساخت‌های مناسب در این شهرستان ایجاد شود.

دکتر واثقی با اشاره به ضرورت تشکیل اتاق فکر و تقویت شورای راهبردی برای پیشبرد اهداف ورزش و جوانان شهرستان گفت: جوانان و ساماندهی امور در این بخش جزو یکی از مهمترین برنامه ها در دست اقدام میباشد و میبایست جایگاه جوانان را در نظر گرفته، نخبگان و جوانان سطح شهرستان را شناسایی و از ظرفیت های افراد و صاحب نظران مختلف در این مسیر استفاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق مطالبات مردم و ورزشکاران در حوزه ارتقاء و توسعه سرانه های ورزشی نیازمند همت همه جانبه مسوولان شهرستانی،استانی و کشوری هستیم.

برچسب ها: واثقی ، شهر قدس ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار