محمدجواد آذری‌جهرمی که روز سه‌شنبه با شهردار تهران پابه رکاب شده بود از وزیر دفاع و نیز معاون علمی رییس جمهوری دعوت کرد که برای دوچرخه‌سواری به پویش سه شنبه های بدون خودرو در پایتخت بپیوندند.
کد خبر: ۷۶۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 09 July 2019

به گزارش تابناک تهران، وی صبح امروز بعد از دوچرخه سواری همراه با شهردار تهران از میدان توحید به مقصد پارک لاله در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر دعوت ۳ نفر از دوستان خود به دوچرخه سواری و پیوستن به پویش سه شنبه‌هی بدون خودرو گفت: باید ۳ نفری که می دانم می آیند را دعوت کنم.

وی افزود: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع که می‌دانم حتماً می‌آید و همچنین سورنا ستاری معاون علمی رییس‌جمهوری که علاقه‌مند هستند و حتماً می‌آید؛ فرد دیگر پدر خانمم است چون حتماً نباید از افراد سیاستمدار دعوت کرد و باید از دیگر افراد هم باشند.

آذری جهرمی در بخش دیگری از سخنانش درباره فرهنگ دوچرخه سواری اظهارداشت: دوچرخه سواری در شهر شلوغ و پرترافیک تهران کمی سخت است که به همت شهردار تهران اپلیکیشن‌های خوبی در شهر برای دوچرخه سواری راه اندازی شده و شهروندان می‌توانند در هر نقطه از شهر سوار دوچرخه و در نقطه‌ای دیگر پیاده شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به همت شهردار تهران در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه مناطق ۶ و ۸ اقدامات خوبی در زمینه دوچرخه سواری ایجاد شده و تقریباً معابر این مناطق برای دوچرخه سواری مهیاست.

به گفته وی، در تمامی مناطق شهر تهران به همت شهرداری ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری راه اندازی شده و اقدام شهردار تهران نیز در زمینه سه شنبه‌های بدون خودرو مناسب و خوب است که شهروندان را به امر دوچرخه سواری و استفاده نکردن از خودرو شخصی دعوت می‌کند.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: (پس از دوچرخه سواری) قطعاً امروزم با دیروزم متفاوت است چرا که با دوچرخه سواری روحیه‌ای مضاعف پیدا می‌کنم و این امر به سلامت شهروندان نیز کمک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار