صبح امروز در مراسمی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران معرفی شد.
کد خبر: ۷۶۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 07 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ جانشین  فرمانده ی نیروی انتظامی کشور در این مراسم گفت: در دوران مسئولیت سردار ناظری در ناحیه ی شرق استان تهران پیشرفت و آرامش خوبی را در این منطقه شاهد بودیم که در کشفیات نسبت به سرانه ی نرخ جمعیت رتبه ی اول کشور و در کاهش تصادفات جاده ای با وجود افزایش جمعیت باز هم شاهد پایین آمدن نرخ آن بودیم.

سردار ایوب سلیمانی گفت: شرق وغرب استان تهران برای نیروی انتظامی از اهمیت خاصی برخوردار است که در دوره ی 4سال  گذشته اشراف خوبی بر این مناطق داشتیم که گواه آن آرامش حاکم بر این مناطق است.

وی با اشاره به همراهی بسیج عمومی با ناجا گفت: نیروی انتظامی وظیفه ی مهم ایجاد نظم و امنیت  همراه آرامش و مهم ترین آن پاسداری از ارزشها را برعهده دارد که تا آخرین قطره ی خون این راه را ادامه می دهد.

وی امنیت و آرامش امروز را ثمره ی خون شهیدان دانست و گفت: سرنگونی پهباد فوق پیشرفته ی آمریکا 2پیام در بر داشت ،اول آنکه ما ظرفیت هایی داریم  که هنوز به طور کامل از آن رونمایی نکردیم دوم اینکه ایران اسلامی مقتدر در مقابل هر قدرتی که بخواهد به خاک این کشور تجاوز کند درس عبرت خوبی خواهد داد.  

وی در پایان ضمن تشکر از سردار ناظری در مدت خدمت خود به شرق استان تهران برای سردار عزیزی در این ماموریت خطیرآرزوی موفقیت کرد.

سردار عبدالرضا ناظری از امروز به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان مشغول به خدمت میشود و سردار کیومرث عزیزی که قبل از این  فرمانده انتظامی استان مرکزی بود با عنوان فرمانده ی جدید ناجا در شرق استان تهران به مردم این منطقه  خدمت رسانی  خواهد کرد.

نیروی انتظامی شرق استان تهران امنیت 7شهرستان شامل شهرستان های ورامین، پاکدشت، قرچک، دماوند، فیروزکوه، پردیس و پیشوا را برعهده دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار