کد خبر: ۷۶۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ 06 July 2019

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با انتقاد از عدم ابلاغ سند مهندسی فرهنگی کشور گفت: از زمان ابلاغ این سند شش سال گذشته و هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش تابناک کرمان به نقل از تسنیم، محمدمهدی زاهدی امروز در جمع مردم ماهان با اشاره به اینکه ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را تصویب کردیم اظهار داشت: اجرا و ابلاغ این سند به دولت آقای روحانی موکول شد.

سند مهندسی فرهنگی کشور پس از ۶ سال هنوز ابلاغ نشده است

وی با بیان اینکه در جلسات اول شورای عالی انقلاب فرهنگ که با حضور رئیس جمهور برگزار شد آقای روحانی گفت که من این سند را مطالعه کردم و اشکالاتی دارد افزود: مقرر شد که این اشکالات مطرح شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسات بعد که با حضور آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور برگزار و مواردی مطرح شد افزود: قرار شد که این نقشه مهندسی فرهنگی کشور ابلاغ شده و برای آن اولویت‌بندی در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه از آن زمان شش سال می‌گذرد و هنوز سند مهندسی فرهنگی کشور ابلاغ نشده است گفت: در این سند تمام زاوایا، ماموریت‌ها و اقدامات نهادهای مختلف تعریف شده است و برای هم‌افزایی نهادها و جلوگیری از موازی‌کاری و یا در تضاد بودن برخی فعالیت‌های دستگاه‌ها اقدامات خوبی انجام شده است.
زاهدی با انتقاد از اینکه چرا این سند فرهنگی نباید ابلاغ شود بیان کرد: وقتی که موضوعات فرهنگی مطرح شده و در این رابطه به آقای روحانی اعتراض می‌شود می‌گوید « ما مسئول بهشت و جهنم مردم نیستیم».
وی افزود: این پاسخ نشان می‌دهد که رئیس جمهور کشور نسبت به ولنگاری فرهنگی و ولنگاری در حوزه حجاب و عفاف و بی حجابی و بدحجابی امروز جامعه احساس مسئولیت نمی‌کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحبوحه مشکلات اقتصادی کشور بحث رفتن بانوان به ورزشگاه‌ها مطرح می‌شود گفت: آیا حقیقت مشکلات امروز جامعه ما این است و در این شرایط اقتصادی دغدغه بانوان و زنان جامعه ما رفتن به ورزشگاه‌هاست؟
وی با بیان اینکه از این دست حواشی و بحث‌های انحرافی در شرایط حساس جامعه زیاد مشاهده می‌شود افزود: بحث اصلی دو هفته قبل شورا عالی انقلاب فرهنگی مسئله حجاب و غفاف بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار