مسئول روابط عمومی سپاه فتح تصریح کرد: در ادامه این تعاملات روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه با همکاری فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، میدان تیر برای اصحاب رسانه اعم از خواهران و برادران برگزار شد که در پایاننفرات برتر مشخص شدند .
کد خبر: ۷۵۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 03 July 2019
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح از برگزاری دوره خبرنگاری بحران توسط این معاونت در آینده نزدیک برای خبرنکاران استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  سرهنگ مهدی حیدری  در نشست با اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود: روابط عمومی سپاه فتح استان در کنار تعاملات و نشست های عمومی و تخصصی با اصحاب رسانه استان این دوره را به صورت تخصصی برگزار می کند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی سپاه فتح تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه دارد، اظهار کرد: به صورت اجمالی  در فاصلی دو ماهه نشست های خبری اعم از فرمانده سپاه استان، جانشین و یا فرماندهی تیپ ۴۸ فتح برگزار می شود تا خدمات این نهاد برای عموم اطلاع رسانی شود.
مسئول روابط عمومی سپاه فتح تصریح کرد: در ادامه این تعاملات روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه با همکاری فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، میدان تیر برای اصحاب رسانه اعم از خواهران و برادران برگزار شد که در بخش برادران ، مهدی مرادی مدیر مسئول تابناک کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول ، یاسر سجادپور خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم و پژمان امیدی خبرنگار خبرگزاری مهر و مصطفی دانشی خبرنگار روزنامه افکار مردم مشترکا مقام سوم را کسب کردند. ضمن اینکه در بخش خواهران نیز خانم ها مینو آریانفر و زینب قربانی نیز به ترتیب اول و دوم شدند.
سرهنگ حیدری تاکید کرد:در حوزه رسانه ای روابط عمومی سپاه فتح نیز برادران دانشور و اسحاق باقرزاده در این مسابقه اول و دوم شدند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم نیز به نفرات برتر هدایی از طریق فرماندهی تیپ ۴۸ فتح و روابط عمومی سپاه فتح اهداء شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار