این خودروی پراید که حامل پنج سرنشین بود بطور کامل در آتش سوخت و علی رغم حاد بودن حال پنج سرنشینش خوشبختانه اینبار تلفات جانی نداشت اما این"چاله مرگ"تاکنون باعث 18 تصادف منجر به زخمی و فوت افراد گردیده است.
کد خبر: ۷۵۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 02 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب جاده ناهموار و غیر استاندارد چیتاب به یاسوج در نهایت زیبائی اما سالیانه جان و مال ساکنان و میهمانان بخش کبگیان رابه مخاطره می اندازد.
اینبار پیچ معروف نقاره خانه به چیتاب پنج سرنشین پراید را در هاله ای ازآتش محبوس و راهی بیمارستان کرد.

این تصادف وحشتناک که ساعت 9:34 دقیقه صبح دوشنبه رخ داد در شیب خطرناک جاده و پیچ معروف به "چاله مرگ"نقاره خانه به چیتاب بر اثر برخورد یک دستگاه پراید به کامیون باعث انفجار شدید خودروی پراید شد که با حضور به موقع آتش نشانی و نیروهای مردمی شهر چیتاب و پاسگاه انتظامی کبگیان با اطفا حریق هر پنج سرنشین خودرو از محاصره آتش بیرون آمدند اما بعلت نبود بیمارستان در و اورژانس جاده ای در منطقه با تاخیر توسط اورژانس جاده ای پاتاوه ، به بیمارستان یاسوج منتقل شدند.
این خودروی پراید که حامل پنج سرنشین بود بطور کامل در آتش سوخت و علی رغم حاد بودن حال پنج سرنشینش خوشبختانه اینبار تلفات جانی نداشت اما این"چاله مرگ"تاکنون باعث 18 تصادف منجر به زخمی و فوت افراد گردیده است.

مردم بخش کبگیان که بصورت مداوم از این جاده تردد می کنند ، با گلایه از سهل انگاری ها از مسئولان خواهان بازگشائی ، محور چیتاب به یاسوج "در مسیراکبرآباد" با حذف پیچ و شیبهای تند و نصب علائم راهنمایی رانندگی و چراغهای روشنائی برق در جاهای مورد نیاز این مسیرشدند.

لازم به ذکراست هفته گذشته هم بر اثر نبود علائم راهنمایی رانندگی ، روشنائی کنار جاده و تنگ بودن محور نقاره خانه به چیتاب بر اثر برخورد یک دستگاه پژو "پارس" با عابر پیاده ، فرد مذکور که ساکن نظرآباد چیتاب بود در دم جان باخت ضمن اینکه نبود اورژانس در این جاده هم مزید بر علت شده است.

گزارش : اسماعیل رسام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
مگر قرار نبود طی یک برنامه زمان بندی تولید این فرغون ابتدا کاهش پیدا کنه و بعد متوقف بشه
دیگه مدتهاست خبری از سازمان محیط زیست در خصوص گیر دادن به خودروسازها و خودروهای آلاینده و ناسازگار با محیط زیست در هیچ کجا نمی بینیم!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار