دوباره بی احتیاطی در رانندگی حادثه ساز شد و تصادف خونین در جاده بابل رخ داد . در این حادثه متأسفانه ۲ مرد ۲۳ و ۲۴ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بودند که تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت ولی با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.
کد خبر: ۷۵۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 26 June 2019

 به گزارش تابناک مازندران، دوباره بی احتیاطی در رانندگی حادثه ساز شد و تصادف خونین در جاده بابل رخ داد .

بر اساس این گزارش، این تصادف که در محدوده روستای صلحدار کلاً رخ داده است متأسفانه ۲ جوان ۲۳ و ۲۴ ساله در دم جان باختند و جوان ۲۳ ساله دیگر نیز دچار مصدومیت شدید شد.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: عصر امروز طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف کامیون با خودرو سواری در جاده خشرودپی بابل بلافاصله تکنسین‌های اورژانس پایگاه خشرودپی، احمد چاله پی، هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی غلام نیاء روشن افزود: در این حادثه متأسفانه ۲ مرد ۲۳ و ۲۴ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بودند که تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت ولی با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این حادثه یک مرد ۲۳ ساله هم دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شد که پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدوم حادثه بهبیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد.

جاده بابل به بندپی غربی یکی از جاده‌های پر حادثه در وقوع تصادفات جاده‌ای است که متأسفانه بدلیلعدم وجود شانه خاکی، کم عرض بودن و تک بانده بودنجاده سالانه تعدادی از هموطنان مان در اثر تصادف به کام مرگ فرو می‌روند.

۲۸ خرداد ماه گذشته نیز ۲ موتور سوار پدر و پسر نیز در همین جاده بر اثر تصادف در دم جان باختند.

در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون چهار نفر در بابل بر اثر تصادف و برخورد با کامیون جان باختند که اعم از یک مرد ۶۰ ساله موتور سوار براثر تصادف با کامیون، جوان ۲۳ ساله براثر تصادف پراید با کامیون و نیز ۲جواندیگر بر اثر تصادف با کامیون جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به وضعیت موجود و اطلاعات کسب شده از سوی پزشکی قانونی شهرستان بابل در صدر تصادفات جاده‌ای منجر به مرگ در استان مازندران به شمار می‌آید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار