«محمود صادقی»، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شنیده‌ام که اخیرا در خصوص بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی موافقت شده و رئیس قوه قضائیه موافقت کرده‌اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود. صادقی گفت: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجددا بررسی شود.
کد خبر: ۷۵۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 24 June 2019

به گزارش تابناک تهران به نقل از برنا نماینده مردم تهران در مجلس مدعی شد رئیس قوه قضائیه دستور رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی را صادر کرده است.

«محمود صادقی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با برنا، در پاسخ به این سوال که شما در توییتر درخصوص پرونده سعید طوسی درخواست داده بودید که این پرونده مجدداً باز شود آیا مستنداتی در این مورد دارید، گفت: مستندات لازم در پرونده وجود دارد. خانواده‌ها به‌دنبال بازگشایی این پرونده برای اعمال ماده ۴۷۷ بوده‌اند.

او ادامه داد: شنیده‌ام که اخیرا در خصوص بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی موافقت شده و رئیس قوه قضائیه موافقت کرده‌اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود.

صادقی گفت: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجددا بررسی شود.

تکمیلی / دادستان کل کشور ادعای محمود صادقی را تکذیب کرد

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در دادسرای ناحیه 12 تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی که خبرش توسط محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی منتشر شده است، گفت: منبع خبر آقای صادقی کجاست؟

دادستان کل کشور در واکنش به اینکه صادقی گفته است دادستان کل کشور خبر از اعمال نفوذ در این پرونده داده است، تصریح کرد: من چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار