مجتبی زینی‌وند که تا پیش از این رئیس سازمان مدارس غیردولتی بود به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش انتخاب شد.
کد خبر: ۷۵۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 08 June 2019

مجتبی زینی وند

به گزارش تابناک تهران بعد از استعفای سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در روز شانزدهم خردادماه شائبه‌های بسیاری بر سر علت استعفا و انتخاب سرپرست جدید مطرح شد.

روز گذشته بود که علی ربیعی سخنگوی دولت  علت استعفای بطحایی  را  کاندیداتوری مجلس  اعلام کرد.

به دنبال این قضایا بازار داغ نام‌های مختلف برای تصدی وزارتخانه مطرح بود البته نام علی زرافشان که اکنون در کتابخانه ملی فعالیت دارد و پیشتر در آموزش و پرورش بود بسیار جدی به نظر می‌رسید ولی از شب گذشته نام مجتبی زینی‌وند هم به عنوان مدعی اصلی سرپرستی وزارتخانه مطرح شد.

در حالی که هنوز اعلام رسمی از سوی دولت وزارت صورت نگرفته است، برخی رسانه‌ها مجتبی زینی‌وند را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش اعلام کردند؛ وی تا پیش از این به عنوان رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی فعالیت داشت.

زینی‌وند دارای دکترای مدیریت فرهنگی است که تا کنون با سمت‌هایی همچون مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش‌وپرورش، دبیر شورای معاونان آموزش‌وپرورش، معاون اداری مالی اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش پرورش، دبیر شورای نظارت مرکزی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته اتباع شورای عالی آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته خاص شورای عالی آموزش‌وپرورش، معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش، مسئولیت حراست اداره آموزش و پرورش و مسئولیت امور ایثارگران و اداره آموزش پرورش فعالیت کرده است.

در سوابق علمی زینی‌وند، بیش از ده‌ها تحقیق و مقاله علمی پژوهشی، چاپ ده‌ها مقاله علمی پژوهشی در روزنامه‌های کثیرالانتشار به چشم می‌خورد.

سرپرست جدید پژوهشگر برتر مراکز تربیت‌معلم تهران در سال ۷۳، رئیس دفتر نشر آثار استاد مطهری در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشجوی نمونه کشور در سال ۶۹ بوده است.

زینی وند عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه است و در کارنامه سیاسی او، سمت دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران و فرمانده گردان ۱۲۰ عاشورا در ایلام ثبت شده است.

انتهای پیام/

آشنایی با سرپرست جدید آموزش و پرورش

مجتبی زینی وند کیست؟

* باشگاه خبرنگاران
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار