مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: حذف قبوض کاغذی تا ۳ ماه آینده، صرفه جویی ۱۰ میلیارد تومانی به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۵۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 03 June 2019

به گزارش تابناک تهران حسین صبوری با اشاره به اینکه در تهران بیش از ۴.۵ میلیون مشترک برق وجود دارد که ۷۶ درصد آن مشترکین خانگی هستند، افزود: سالانه ۵۰۰ هزار تردد برای دریافت خدمات برق در مناطق ۲۲ گانه تهران انجام می‌شد که با اجرای دولت الکترونیک تاکنون بخش عمده‌ای نیاز ۹۰ درصد مشترکین هم اکنون با استفاده از سامانه ۱۵۲۱ انجام می‌شود.

وی حذف قبوض کاغذی برق را رویکرد جدید وزارت نیرو در راستای توسعه دولت الکترونیک دانست و گفت: تاکنون شماره همراه بیش از ۱ میلیون مشترک تهران را دریافت کرده ایم که تا ۳ ماه آینده مابقی تلفن‌های همراه مشترکین را نیز ثبت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، با بیان اینکه قبوض مشترکینی که شماره آن‌ها ثبت شده هم اکنون علاوه بر ارسال به صورت قبوض کاغذی، با پیامک نیز اطلاع رسانی می‌شود، ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۸ همه مشترکین باید با ارسال پیامک از قبض برق خود مطلع شوند.

صبوری با بیان اینکه ارتباط در این روش دوسویه خواهد بود، گفت: مشترکین می‌توانند شناسه قبض خود را با ستاره ۱ به سر شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ ارسال و قبض خود را با پیامک دریافت کنند.

وی در خصوص مشترکینی که مستأجر هستند و یا محل زندگی خود را تغییر می‌دهند، افزود: این افراد با ارسال ستاره ۲ به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱، قبض محل قبلی را حذف و دوباره با ارسال شناسه قبض محل جدید با ستاره ۱ به همین سرشماره قبض محل جدید را به صورت پیامکی دریافت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار