کد خبر: ۷۵۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 03 June 2019
شهرداری تهران: «تبلیغات غیراخلاقی بیلبوردها» مربوط به پایتخت نیست

به گزارش تابناک تهران مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: تصاویر مربوط به نمایش جملات مبتذل بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی که در فضای مجازی دست به دست می شود حتا اگر وجود داشته باشد، مربوط به پایتخت نیست.

برزین ضرغامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: طی روزهای گذشته برخی در فضای مجازی، مجموعه‌ای از تصاویری حاوی جملات مبتذل را به بیلبوردهای شهر تهران منتسب کرده اند در حالی که این موضوع صحت ندارد.

وی تصریح کرد: اولا نمی توانم صحت یا جعلی بودن این تصاویر را تایید کنم و ثانیا اگر این تصاویر واقعی هم باشند، به طور قطع مربوط به شهر تهران نیستند.

ضرغامی ادامه داد: دیروز یکی از روزنامه‌ها نیز به این موضوع پرداخت در حالی که اطمینان می‌دهم طی ۲ سال گذشته هیچکدام از این مطالب مخالف شئون فرهنگی ما در بیلبورهای پایتخت نمایش داده نشده است.

ضرغامی به روال اکران بیلبوردهای شهری اشاره و بیان کرد: شرکت‌هایی که نیاز به تبلیغ کالا یا خدمت خود در بیلبوردهای پایتخت دارند ابتدا با مراجعه به اداره کل ارشاد استان تهران مجوز محتوا را می گیرند و سپس این محتوا به سازمان زیباسازی فرستاده می‌شود.

این مقام مسئول افزود: در نهایت محتوا در کارگروه‌های ویژه سازمان زیباسازی شهر تهران از نظر اینکه منطبق با قانون و در چارچوب عرف جامعه باشد، بررسی و تصمیم به انتشار آن گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه همکاری مطلوبی بین سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران در جریان است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین گفت که سازمان متبوعش از طریق مراجع قضایی پیگیر متخلف یا متخلفانی است که این محتوا را در فضای مجازی منتشر و به شهر تهران منسوب کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار