وکیلی:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تاج و سلطانی‌فر در مقابل نمایندگان مردم متعهد شدند که این وقایع تکرار نخواهد شد و از گذشته عبرت گرفته‌اند، اما دیشب مشخص شد که تنها در حد حرف بوده است.
کد خبر: ۷۵۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 03 June 2019
وکیلی: تاج و سلطانی‌فر متعهد شده بودند این وقایع تکرار نخواهد شد

به گزارش تابناک تهران محمدعلی وکیلی درباره اتفاقات شب گذشته در فینال جام حذفی فوتبال گفت: اتفاقات دیشب نشان داد شرایط ما در مسیر مناسبی نیست و فرصت شادی مردم را به تهدید تبدیل کردیم. به راحتی و آسانی فضای ورزش بخصوص فوتبال که جزء محدود فضاهای شادی برای جوانان و خانواده‌ها بود را با بی‌تدبیری به تهدید تبدیل کردیم.

وی ادامه داد: مجموع اتفاقات رخ داده در این فصل چه در بازی با تراکتور و چه با سپاهان و چه شب گذشته، افسوس را برای مردم و جوانان و البته تأسف را برای ما مسئولین که کافی نیست رقم زد. 2 هفته قبل وزیر ورزش و تاج در کمیسیون فرهنگی حضور پیدا کردند و به بهانه استیضاح و طرح سوال وارد حواشی فوتبال شدیم که تاج و سلطانی‌فر در مقابل نمایندگان مردم  متعهد شدند که این وقایع تکرار نخواهد شد و از گذشته عبرت گرفته‌اند، اما دیشب مشخص شد که تنها در حد حرف بوده است و نه تنها  عبرت نگرفتیم بلکه مردمی که مسیری طولانی را برای تماشای یک دیدار جذاب و نشاط آفرین آمده بودند با هزینه روحی و معنوی بالایی مواجه کردیم که نابخشودنی است. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان نمایندگان مردم باید برخوردی جدی‌تر داشته باشیم و با عوامل این وضعیت یک بار برای همیشه برخوردی جدی شود.

وکیلی که با برنامه تهران ورزشی گفت‌وگو می‌کرد درباره تکلیف تحقیق و تفحص در فوتبال گفت: تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در حال انجام است. اولین بار است که به نحوه هزینه‌کردها، مدیریت، چینش اعضای هیات مدیره و قراردادها ورود شده است. اطلاعات زیادی جمع‌آوری شده است که هفته قبل آخرین داده‌های مالی ارائه شد. انشاءالله خروجی این موضوع به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید. 

وی در ادامه درخصوص اتفاقات جام حذفی خاطرنشان کرد: مجلس حتما ورودی جدی به این حوادث خواهد داشت؛ اگر خویشتن‌داری تماشاگران نبود ممکن بود مصدومان بیشتری ثبت شود. از ارگان‌های نظارتی در عجبم چرا ورودی جدی‌تر نمی‌کنند چرا در بازی با تراکتور به چه کنم و کی بود مبتلا شدند،‌ چرا روشن نکردند مقصران چه کسانی هستند و اقدامی برای عزل مقصران انجام نشد؟ در دیدار با سپاهان هم همینطور. 

انتهای پیام/س

برچسب ها: محمدعلی وکیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار