کد خبر: ۷۵۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 03 June 2019

به گزارش تابناک تهران سرهنگ حسن نورآبادی در تشریح این خبر اظهار داشت: طبق اعلام مرکز ۱۱۰ ، ماموران گشتی در جریان یک فقره فوت مشکوک کودک دو و نیم ساله در یک تالار قرار گرفتند و با حضور در محل سریعا اقدام به انجام تحقیقات کردند.

وی ادامه داد: اورژانس نیز در محل حاضر شد که فوت را تایید کرد و مشخص شد به طرز فجیعی از ناحیه جمجه و سر دچار شکستگی و جراحات شده بود.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد اظهار داشت: سریعا بازپرس کشیک پایتخت نیز در جریان موضوع قرار گرفت و یک کارگر که در محل حاضر بوده است به همراه مادر بچه که آشپز رستوران بود به کلانتری دلالت داده شدند تا تحقیقات از آنها نیز صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تنها شاهد اصلی ماجرا مادر کودک بوده است توضیح داد: مادر کودک مدعی بود هنگام بالا رفتن با بالابر در آشپزخانه، کودک را تنها گذاشته بود و بعد از بازگشت به آشپزخانه بی خبر از اینکه کودک دو و نیم ساله اش زیر بالابر نشسته است به پایین می رود.

این مقام انتظامی ادامه داد: بعد از این کارگر مجموعه که به عنوان اولین شاهد در محل حضور یافته بود تحت تحقیقات قرار گرفت و وی ابراز داشت زمانیکه صدای جیغ و داد آشپز خانم مجموعه را شنیده است سریعا به محل رفته و با دیدن اینکه کودک بین بالابر و زمین گیر افتاده سعی و تلاش کرده او را از آنجا بیرون بکشد اما با رسیدن اورژانس مشخص شده کودک فوت کرده است.

وی ادامه داد: به دستور بازپرس قتل پایتخت تحقیقات برای روشن شدن ماجرا با بررسی اظهارات دیگر شهود و همچنین دوربین های مداربسته نصب شده در محل جریان دارد و جسد نیز برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

سرهنگ حسن نورآبادی در انتها با اعلام این خبر بیان داشت: پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای کسب تکلیف به نظر مقام محترم قضائی رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار