کد خبر: ۷۴۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 20 May 2019
مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از کاهش حجم تبلیغات مربوط به اهدای عضو در تلویزیون بنا به درخواست مخاطبان خبر داد.

 

به گزارش خبرآنلاین، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توییتی از کاهش تبلیغات مربوط به اهدای عضو در تلویزیون خبر داد و نوشت: «دیروز برخی به حق از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهدا عضو انتقاد داشتند. برغم اینکه با همین تبلیغ ثبت نام روزانه چهل برابر شده و تازه به ایده‌آل آمار‌های جهانی رسیده‌آیم، اما امروز با مدیرکل بازرگانی سازمان صحبت کردم و قرار شد برای تامین نظر مخاطبان از حجم این تبلیغ کاسته شود.»

 
(عکس) تلویزیون از پخش یک آگهی کوتاه آمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار