سه دختر جوان که در پرونده‌های جداگانه قصد خودکشی داشتند، از مرگ نجات یافتند.
کد خبر: ۷۴۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 20 May 2019

به گزارش تابناک تهران ساعت ۱۱ روز گذشته (۲۸ اردیبهشت ۹۸) دختر ۱۷ ساله‌ای با بالا رفتن از یک دکل مخابراتی در سعادت‌آباد قصد خودکشی داشت که آتش‌نشانان و مأموران انتظامی کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب مانع از این اقدام این دختر شدند و او را نجات دادند.

بررسی‌های اولیه نشان داد پدر و مادر این دختر نوجوان از سن دو سالگی وی را رها کرده بودند و او در بهزیستی نگهداری می‌شده تا اینکه زن و مردی حضانت وی را برعهده گرفته بودند.

این دختر از سن هفت سالگی دچار اختلالات روانی و چندین بار در بیمارستان بستری شده و تحت نظر پزشک بود که در نهایت پدرخوانده و مادر خوانده از حدود پنج سال قبل وی حضانت او را فسخ کردند و این دختر هفده ساله از حدود سه سال پیش اعتیاد شدید به ماده مخدر گل پیدا کرد و توهمات ناشی از مصرف این ماده‌مخدر باعث اقدام به خودکشی او شد.

در پرونده دیگر ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته (۲۸ اردیبهشت ۹۸) دختر ۲۰ ساله دیگری از یک پل عابرپیاده در محله خلیج‌فارس قصد اقدام به خودکشی داشت که وی نیز با حضور مأموران انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس اجتماعی از این اقدام خود منصرف شده بود.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این دختر به دلیل مشاجره با یکی از دوستان خود اقدام به این کار زده بود.

در پرونده سوم نیز دختری هجده ساله شامگاه شب گذشته (۲۸ اردیبهشت ۹۸) در یک منزل مسکونی در خیابان صرافان جنوبی با خوردن قرص قصد خودکشی داشت که پدر و مادر وی از ماجرا مطلع شده و با حضور به موقع اورژانس، وی نیز به بیمارستان انتقال یافت و از مرگ رهایی یافت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار