نماینده مردم تهران:
نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با وجود وعده‌های متعدد جنابعالی هنوز خودروی بسیاری از مردمی که پیش‌ثبت‌نام یا پیش‌خرید کرده‌اند تحویل نشده و خودروسازان به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند و موجب سردرگمی مردم از یک سو و افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو در بازار از سوی دیگر شده و وزارتخانه شما نیز برنامه کارشناسی برای مدیریت بازار به مردم و مجلس ارائه نکرده است.
کد خبر: ۷۴۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 13 May 2019

به گزارش تابناک تهران فریده اولادقباد در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رییس‌جمهور گفت: دولت همچنان آموزش و پرورش را در اولویت اول خودش قرار نداده و دغدغه تامین معیشت و حفظ شأن و کرامت معلمان  مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: هزینه برای آموزش و پرورش بهترین سرمایه‌گذاری اجتماعی و فرهنگی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد  گفت: تک نرخی کردن ارز باعث جلوگیری از رانت می‌شود. تفاوت نرخ ارزی که به جیب دلالان کالاهای اساسی وارد شد موجب ایجاد تورم افسارگسیخته و کوچک شدن سفره مردم شد. مردم نمی‌توانند مایحتاج اساسی زندگی‌شان را تامین کنند.

اولادقباد خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: با افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن مردم دیگر حتی نمی‌توانند آرزوی خانه‌دار شدن را در سر داشته باشند. با تیم کارشناسی وضعیت بازار و قیمتها را کارشناسی کنید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
شما قانون گذار و مجری قانون هستی .اگر نتوانی جلوی دلالان و بساز بفروش ها و نهادهای سازنده برج ها را بگیری ......پس چکاره ای خانم نماینده .....درب مجلس را باید گل گرفت ..که ..باعث بدبختی جوانان همین شما نمایندگان و مجریان قانون هستید ..... کشور را به هرج مرج و بی قانونی .بی دری وپیکری کشاندید به خاطر سود های کلان و باد اورده .همه را مفت خور کردید .... به هربی سروپایی مجوز برای باز کردن بنگاههای معاملاتی دادید .حالا جمعش کنید .......یک دیوانه سنگی در چاه می اندازد .که صد تا عاقل نمی توانند انرا در بیاورند ......احمدی نژاد را خدا لعنت کند که یک شبه قیمتهار از 400 تومان رساند به 7 میلیون ...........الان افسارهها گسیخته این قانون .اساسی قبل از سال 57.....خانه باید به قیمت تمام شده با سود 10 درصد و تعیین قیمت مصالح بکار برده شده به وسیله کارشناس دادگستری .در دست داشتن برگه قیمت و ارائه به خریدار و بستن درب بنگاههای معاملاتی دزد.ثبت در دفاتر اصلی دولت ...ارائه از طریق اینترنت ...........حذف اتحادیه بنگاه داران مسکن و شهر سازی ........اگر قانون بلد نیستید ..........این قانون .جرات دارید اجرا کنید ..........................لطفا این را برای ایشان بفرستید .خواهش میکنم ..........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار