سفیر انگلیس در تهران در چند شب گذشته از ماه مبارک رمضان با برگزاری مراسم افطاری برای برخی مسئولین دولتی متاسفانه پرده از نفوذ سیستماتیک روباه پیر در دستگاه های حاکمیتی دارد.
کد خبر: ۷۴۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 12 May 2019

به گزارش انقلاب نیوز،سفیر انگلیس در تهران در توئیتر خبر از حضور مسئولین دولتی در ضیافت افطاری در سفارتخانه انگلیس خبیث و خائن در تهران داده است که ظاهرا برخی ها هم با شوق و ذوق تمام به این مراسم افطاری رفته اند تا با سران خود عکس یادگاری بگیرند و هماهنگ برای خرابکاری و جاسوسی شوند!

این گونه افراد و متولی و مسئولینی که در این افطاری شرکت کرده اند ظاهرا فقط برای افطاری حضور پیدا نکرده اند و مسئله چیز دیگری است که سفیر انگلیس آن را رایزنی تعبیر کرده است اما رایزنی با روباه پیر که بیشترین خباثت و خیانت در طول تاریخ را به مردم ایران کرده است به جایی هم نمیرسد آن هم مسئولین رده پایین و مسئولینی که نه قدرت و نه در جایگاه رایزنی هستند و فقط میتوانند با خیانت خود برای انگلیس منفعت داشته باشند.

افطاری خوردن ملکه انگلیس که از خون میلیون ها نفر حتی هموطنان خودمان که مورد هجوم انگلیس خبیث در طول تاریخ قرار گرفته اند آماده به طبخ شده است برای برخی ها آنقدر لذت بخش بوده است که در صفحات خود به این حضور هم افتخار کرده اند به راستی به کجا رسیده ایم که برخی از غرب زده های لیبران آنچنان وقیح شده اند که به راحتی به خون هزاران شهید خیانت می کنند و با دشمنان و قاتلان هموطنان خودشان بر سر یک میز می نشینند و روزه افطار میکنند...!

خیانت و غرب زدگی برخی از افراد حاضر در این برنامه نشان از آن دارد که نفوذ سیستماتیک غرب در دستگاه های دولتی ایران افزایش داشته است تا جایی که این نفوذی ها به صورت علنی در پوشش مراسم افطاری به محل سفارت انگلیس می روند و در قالب رایزنی و خوش خدمتی ها و خیانت شان به مردم ایران به محل سفارتخانه انگلیس رفت و آمد می کنند و دستگاه امنیتی کشور هم با این افراد برخوردی نمی کند!

سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در این رابطه رسما اعلام میکند که با حضور این افراد که مسئولیت هایی در بخش های مختلف دولت دارند و خوش خدمت انگلیس هستند و با یک تشر دشمن قافیه را می بازند مشخص میشود که چگونه برخی از اسرار کشور به دست دشمنان می رسد!

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
وزارت اطلاعات مرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار