رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با انتصاب "استاندار معزول گلستان" در شهرداری تهران با بیان اینکه در این زمینه با حناچی به صورت خصوصی صحبت خواهم کرد، به این مسئله واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۴۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 11 May 2019
واکنش هاشمی به انتصاب "استاندار معزول گلستان" در شهرداری تهران

به گزارش تابناک تهران محسن هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره انتصاب سید مناف هاشمی به عنوان مشاور شهردار تهران اظهار کرد: شورای شهر تهران در کل در انتصابات دخالت نمی‌کند و در این زمینه تنها مشورت می‌دهد.

وی تصریح کرد: البته شهردار تهران همیشه پیش از انتصابات از نظرات اعضای شورای شهر تهران استفاده می‌کند اما در نهایت هر انتصابی از سوی شهردار انجام می‌شود.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا شهردار تهران در ارتباط با انتصاب سید مناف هاشمی استاندار معزول شده گلستان نیز با اعضای شورای شهر تهران مشورت کرده است یا خیر، یادآور شد: در این باره اطلاعی ندارم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره انتصاب اخیر آقای حناچی، قصد صحبت کردن در فضای رسانه‌ای درباره این موضوع را ندارم و در این زمینه خصوصی با شهردار تهران صحبت می‌کنم.

شایان ذکر است در حالی شهردار تهران "سید مناف هاشمی" را به‌عنوان مشاور خود منصوب کرد ه که پیش از این مناف هاشمی به‌دلیل عملکرد خود در جریان سیل گلستان و غیبت طولانی او در جریان سیل از سوی معاون اول رییس‌جمهور عزل شده بود!

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار