محمدعلی وکیلی خبر داد
محمدعلی وکیلی درباره تجمع روز کارگر و روز معلم مقابل مجلس و حواشی آن گفت: مجلس پیگیر آزادی بازداشت‌شدگان است و این موضوع در هیات رییسه مجلس هم باید مورد پیگیری قرار گیرد؛ ما امیدواریم این افراد هرچه زودتر آزاد شوند.
کد خبر: ۷۴۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 06 May 2019

به گزارش تابناک تهران محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تجمع‌ روز کارگر و روز معلم مقابل مجلس و حواشی آن گفت: این موضوع در هیات رییسه مجلس هم باید مورد پیگیری قرار گیرد؛ ما امیدواریم این افراد هرچه زودتر آزاد شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که ما به نهایت نرمش در داخل نیاز داریم این برخورد با کسانی که مطالبات صنفی دارند به صلاح نیست. اینها مجلس شورای اسلامی را خانه خودشان می‌دانند و حتی ممکن است عصبانیت خود را به نمایندگان نشان دهند. ما نباید بین مجلس و نظام این‌همانی برقرار کنیم و بعد اگر کسی به مجلس اعتراض کرد آن را اعتراض به کلیت نظام بدانیم.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم دوستان نگاه‌شان را تغییر دهند. مهم‌ترین مغالطه این است که هر اعتراضی آشوب است؛ اگر اعتراض به هر نهادی را اعتراض به کلیت نظام بدانیم با این مغالطه دچار قضاوت غیرحکیمانه می‌شویم و مجبور به برخوردهایی خواهیم شد که در شرایط فعلی سودی به حال نظام ندارد و هزینه‌ساز است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار