مدیرعامل ساتکاب در گفت‌و‌گو با پاون:
مدیرعامل شرکت ساتکاب با اشاره به برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق«رکاب»، گفت: ایجاد وزارت نیروی مجازی به‌منظور ارتباط بهتر با مردم، پیمانکاران و تولیدکنندگان داخلی و خارجی یکی از مهم‌ترین اهداف در برگزاری این رویداد است که از امروز به‌مدت سه روز در کارخانه نوآوری زاویه تهران آغاز به‌کار کرده است.
کد خبر: ۷۴۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 01 May 2019

به گزارش تابناک تهران محمدولی علاءالدینی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، ایجاد استارتاپ‌ها را یکی از راهکارهای نوین کارآفرینی برای بهره‌مندی از ایده‌های جوانان دانست و افزود: ایجاد وزارت نیروی مجازی به‌منظور ارتباط بهتر با مردم، پیمانکاران و تولیدکنندگان داخلی و خارجی، یکی از مهم‌ترین اهداف در برگزاری این رویداد است.
وی هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری با قابلیت اجرا در بسترهای IOT و مخابرات، فعال‌سازی فضای گردشگری بالقوه در بخش آب کشور، تقویت امنیت شبکه و بهره‌گیری مجازی از پدافند غیرعامل در حوزه امنیت صنعت آب و برق را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.
وی تصریح کرد: این مسیری است که از طریق آن می‌توانیم ایران را به قطب ممتاز صنعت آب و برق در غرب آسیا تبدیل و در حوزه صنعت آب و برق، بازار دیجیتال ملی و بین‌المللی ایجاد کنیم.
مدیرعامل شرکت ساتکاب با اشاره به حمایت از کسب و کارهای نوپا در این رویداد اظهارکرد: افکار خلاق جوانان می‌تواند در زمینه اجرای سیاست مدیریت مصرف و تقاضا و بهینه‌سازی آن در صنعت آب و برق کارگشا باشد.
علاءالدینی برگزاری برنامه‌های اینچنینی را در راستای رونق تولید عنوان کرد و افزود: در این استارتاپ، نیازهای طرح شده صنعت آب و برق، از طریق جوانان خلاق به محصول می‌رسد، بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کرده و با حمایت و خرید محصول از سوی وزارت نیرو، تولید رونق خواهد گرفت.
وی ادامه داد: از سوی این شرکت برای سال 98 برگزاری 11 رویداد استارتاپی برنامه‌ریزی شده و یقین داریم که در پایان سال، چندین مسئله آب و برق به‌دست جوانان به‌ویژه بانوان حل شده و به نقاط روشن شکوفایی دست خواهیم یافت.
گفتنی است: نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق از امروز یازدهم اردیبهشت در کارخانه نوآوری زاویه تهران آغاز به‌کار کرد و تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار