حسن لنگری :
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 6 نفر از معلمان تربیت بدنی این استان به مرحله کشوری رقابت های روش های برتر درس تربیت بدنی راه یافتند.
کد خبر: ۷۳۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 16 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی حسن لنگری اظهار داشت: سه نفر از معلمان دوره ابتدایی و سه نفر از معلمان مقطع متوسطه در قالب دو تیم تابستان امسال در مرحله کشوری رقابت های روش های برتر درس تربیت بدنی حضور می یابند.
وی افزود: چهاردهمین جشنواره استانی روش های برتر درس تربیت بدنی به میزبانی جاجرم و با حضور 80 نفر از معلمان درس تربیت بدنی استان برگزار شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: معلمان تربیت بدنی این استان توانمندی بالایی دارند و تاکنون در سطح کشور توانسته اند رتبه های قابل ملاحظه ای در رقابت های مختلف داشته باشند.
مرحله کشوری رقابت های روش تدریس تربیت بدنی تابستان امسال برگزار می شود.
اکنون 600 دبیر تربیت بدنی در مدارس استان مشغول به کار هستند.
اکنون 60 فضای ورزشی در اختیار دانش آموزان است و سرانه ورزشی فضای سرپوشیده هر دانش آموز در مدارس خراسان شمالی 28 سانتی متر است که در این باره در جایگاه چهارم استان های کشور است و سرانه ورزش روباز مدارس استان به ازای هر دانش آموز 18 سانتی متر است که در این باره استان هشتم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار