رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل تهدید به بمب گذاری یکی از بانک های شمال شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 15 April 2019

به گزارش تابناک تهران ، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر بازداشت فردی که ظهر امروز در یکی از بانک‌ها تهدید به بمب‌گذاری کرده بود، اظهار داشت: ساعت ۱۰:۴۰ امروز به ۱۱۰ اعلام شد خانمی میانسال با حضور در بانکی در چهارراه فرمانیه تهدید به بمب‌گذاری می‌کند که به سرعت چند تیم از ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران به همراه سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با حضور ماموران در محل حادثه و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم با یک ساک دستی وارد بانک شده و به سراغ رئیس بانک رفته و حین حضور نزد وی، بسته‌ای پیچیده شده با نوار چسب، چراغ چشمک‌زن، سیم و باطری و ریموت را از داخل ساک خارج و تهدید کرده که در صورت عدم انجام خواسته وی، اقدام به انفجار بسته می‌کند.

وی افزود: این زن از رئیس بانک تقاضای ۲۲ هزار دلار کرده بود و همراه خودش نارنجک و کلت نیز به همراه داشت.

سردار ظهیری با اشاره به حضور تیم‌های تخصصی پلیس در محل حادثه، متذکر شد: ماموران پس از انجام اقدامات اولیه، وارد بانک شدند و خانم را دعوت به آرامش کردند، سپس در فرصت مناسب و با تیزهوشی موفق به دستگیری وی شدند و بسته مذکور را از دست این زن خارج کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با دستگیری این خانم ۵۴ ساله و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد بسته مذکور حاوی مقداری سنگ بوده و به هیچ وجه چاشنی و مواد منفجره به همراه نداشته بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مشخص شد کلت و نارنجک همراه وی نیز قلابی بوده و قابلیت شلیک و انفجار نداشته است.

سردار ظهیری گفت:در نهایت ماموران اقدامات تخصصی بیشتر را داخل بانک انجام داده و متهم برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ یادآور شد: متهم در تحقیقات اولیه انگیزه اش از انجام این کار را تهیه پول برای سفر به خارج از کشور عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار