دعا برای باران
خبر تکاندهنده مفقود شدن دختر بچه 8 ساله، ایران را به ویژه استان مرکزی را در شوک خاصی فرو برده است.
کد خبر: ۷۳۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 15 April 2019

دعا برای باران

به گزارش تابناک از تهران ، باران شیخی مهرآبادی که اهل شهر مهاجران در بیست کیلومتری اراک است، مانند هر روز دیگری در صبح شنبه 24 فروردین ماه جاری با هزار شوق و امید برای بازی با دوستان خود از خانه بیرون آمد و رهسپار مدرسه شد اما این فکر به ذهن هیچکس خطور نمی کرد که ممکن است باران هرگز پایش به مدرسه نرسد و یا اینکه ظهر به خانه باز نگردد.

ناپدید شدن باران باعث شده تا پدر و مادری نگران از مفقود شدن دختر 8 ساله خود باشند و اقوام و فامیل یا شاید کل استان مرکزی را در بهت فرو ببرد که باران را چه شده است؟!

حال که دو روز از ناپدید شدن باران می گذرد و هیچ خبری از سرنوشت این کودک هشت ساله به دست نیامده، گویا دیگر باران های بهاری هم نمی تواند آلامی بر ضخم دل های نگران باشد. باوجود تمام بی خبری ها، برنا سعی کرد تا با پدر باران گفتگویی داشته باشد اما شرایط به وی اجازه نمی داد صحبتی کند. آقای شیخی تنها یک جمله گفت: «دعا کنید تا باران بیاید.»

در ادامه پیگیری ها با مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به گفت و گو پرداختیم ولی نتیجه ای حاصل نشد چرا که مسئولین آموزش و پرورش بعد از چندین بار پیگیری تنها اعلام کرده اند که «با توجه به اینکه باران در راه مدرسه ناپدید شده و به مدرسه مراجعه نکرده است، آموزش و پرورش صلاحیت اظهارنظر در این باره را ندارد.» البته مسئولین آموزش و پررش در پاسخ به این سوال که آیا طی روزهای گذشته مورد مشکوکی از طرف مدیران مدرسه گزارش شده یا نه؟! پاسخ داده اند که: «تا به حال موضوعی در این باره مطرح نشده است.» 

فعلا به موضوع قابل توجهی دسترسی پیدا نکرده ایم

اما سردار کیومرث عزیزی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی درباره مفغود شدن باران  گفت: طبق اعلامی که به مجموعه پلیس استان مرکزی شده است، حدود 7 و 40 صبح روز شنبه 24 فروردین ماه دخترخانمی 8 ساله با نام «باران شیخی مهرآبادی» به قصد رفتن به مدرسه از خانه خود واقع در شهر جدید مهاجران خارج شده اما در مدرسه حاضر نشده و ظهر نیز به خانه بازنگشته است. نکته قابل توجه اینجاست که فاصله بین خانه تا مدرسه باران از 150 قدم تجاوز نمی کند. 

سردار عزیزی افزود: مجموعه پلیس استان مرکزی در حال پیگیری پرونده باران است و امیدواریم بتوانیم سرنخ هایی را برای یافتن این دخترخانم به دست آوریم. فعلا به موضوع قابل توجهی دسترسی پیدا نکرده ایم. 

وی ادامه داد: طبق فعالیت های انجام شده از سوی مجموعه پلیس وضعیت باران و خانواده وی و همچنین وضعیت تحصیلی و مدرسه وی را مورد بررسی قرار داده این و با جدیت به دنبال پیگیری یافتن پرونده باران هستیم. بیشتر از این نمی توانیم اطلاعاتی را مطرح کنم. امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر اطلاعاتی از باران به دست بیاوریم. 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا مظنون خاصی در پرونده باران وجود دارد یا نه، اظهار داشت: فرضیه هایی در این خصوص وجود دارد و این فرضیه ها را پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم هرچه سریعتر این پرونده را به سرانجام برسانیم. 

از دوربین های مدار بسته اطلاعات خاصی حاصل نشده است

محمد رجائیان، شهردار مهاجران نیز با اعلام پیامی درباره گم شدن باران هشت ساله، گفت: برای پیدا کردن باران نیروهای امنیتی و پلیس در تمام سطح شهر مهاجران مستقر شده اند.

رجائیان ادامه داد: پاکبانان و نیروهای شهرداری موظف شده اند که سطح شهر مهاجران را بگردند. متأسفانه فقط یک دوربین مداربسته در مسیر خانه تا مدرسه وجود داشته که آن هم اطلاعات جامعی را در اختیار مسئولین نگداشته است. 

رجائیان افزود: باران 8 ساله با لباس فرم صورتی رنگ مدرسه و مقنعه و سویشرت سفید از منزل خارج شده است. از همشهریان اراکی و مهاجرانی و سایر نقاط استان درخواست داریم تصاویر جدید باران را برای آشنایان خود ارسال کنند.

خبرنگار: شایسته سلامی 

برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار