تهیه‌کننده سریال نوروزی «نون.خ» درباره تولید فصل دوم این سریال گفت: مدیر شبکه یک و مدیر گروه فیلم و سریال، ساخت فصل دوم سریال «نون.خ» را به ما سفارش دادند و گفتند نگارش فیلمنامه را شروع کنید. طبیعتاً مدتی استراحت خواهیم داشت و سپس نگارش فیلمنامه را شروع می‌کنیم.
کد خبر: ۷۳۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 08 April 2019

به نقل از ایسنا مهدی فرجی درباره‌ی استقبال از برنامه‌های غیرنمایشی در نوروز ۹۸ خاطرنشان کرد: مسابقه و تلنت شو در همه جای دنیا جزو برنامه‌های جذاب است به دلیل اینکه استعدادهایی حضور پیدا می‌کنند که موجب شگفتی می‌شوند و بیننده تلویزیون هم دوست دارد با تلویزیون دچار شگفتی شود. بنابراین این نوع برنامه‌ها همه جای دنیا رقیب اصلی کارهای نمایشی هستند.

او ادامه داد: تلویزیون سال‌های قبل کمتر از این جنس برنامه‌ها پخش کرد؛ بنابراین سریال‌های نمایشی یکه‌تاز بودند و بیشترین میزان بیننده را داشتند؛ البته معتقدم چنانچه سریال‌ها جذاب، با کیفیت و پرکشش ساخته شوند، می‌توانند پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون باشند.

تهیه‌کننده سریال «نون.خ» اظهار کرد: هرگاه سریال جذاب و دیدنی از تلویزیون پخش شد، در صدر نظرسنجی‌ها قرار گرفت اما باید منتظر نظرسنجی‌های دقیق صداوسیما باشیم تا متوجه شویم برنامه‌های غیرنمایشی نسبت به سریال‌های نوروزی چه وضعیتی دارند.

فرجی در پاسخ به این پرسش که تلویزیون در سال ۹۸ برای جذب مخاطب به چه مولفه‌ای نیاز دارد، گفت: تلویزیون به مجموع کارهای نمایشی در ژانرهای مختلف، برنامه‌های کودک و نوجوان و عروسکی، انیمیشن و برنامه‌های جذابی مانند «عصر جدید»، «خندوانه» و «دورهمی» نیاز دارد. این برنامه‌ها می‌توانند در کنار هم فضای جذابی را برای صداوسیما رقم بزنند.

او ادامه داد: سلیقه مخاطبان متفاوت است و هر فردی به یکی از برنامه‌های تلویزیون علاقه مند است؛ بنابراین تلویزیون باید به انواع برنامه‌ها توجه کند؛ البته فکر می‌کنم که تلویزیون به وجه سرگرمی حتی بیشتر از گذشته، بسیار نیاز دارد. تلویزیون با این روندی که پیش گرفته است، سال موفقی را پشت سر خواهد گذاشت.

فرجی با اشاره به پایان فصل اول سریال «نون.خ» گفت: معنی پایان سری اول سریال این نیست که قرار است ادامه سری یک را بسازیم. قصه سری دوم سریال می‌تواند از جای دیگری شروع شود و ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار