معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: جاده هراز بعد از حدود سه روز مسدود بودن، از ساعت 16 امروز بازگشایی شد.
کد خبر: ۷۳۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ 07 April 2019

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: جاده هراز بعد از حدود سه روز مسدود بودن، از ساعت 16 امروز بازگشایی شد.

عادل مصدقی عصر یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بدلیل ریزش کوه در جاده هراز و در حوزه مازندران حدود 3 روز محور هراز به تهران و بالعکس مسدود شد که با تلاش عوامل راهداری این محور حدود 2 ساعت است که بازگشایی شده است.
وی درباره آخرین وضعیت جوی در جاده های استان تهران نیز افزود: در حال حاضر بارش باران تمامی جاده های این استان را فرا گرفته است.
معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه تمامی جاده های این استان لغزنده است گفت: بارش باران در شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه و به ویژه جاده هراز با شدت بیشتری در جریان است.
وی خاطرنشان کرد: در سایر جاده ها به ویژه محورهای کرج، قم، ساوه و پاکدشت بارش باران همراه باد در جریان است و از رانندگان می خواهیم ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه در جاده ها حرکت کنند.
به گفته مصدقی، تیم های راهداری در جاده های استان تهران مستقر هستند و در صورت نیاز مشغول خدمت رسانی خواهند شد.
وی وضعیت ترافیکی در جاده های استان تهران را روان و عادی اعلام کرد و از مسافران خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های سراسر کشور به سامانه 141 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار