ارائه بهترين خدمات گردشگرى
کد خبر: ۷۳۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 07 April 2019

شركت خدمات مسافرتى و جهانگيرى پرسيا توس وابسته به هلدينگ تارا مجری مستقیم و تخصصی تورهای گردشگری است که می تواند تمامی خدمات حرفه ای گردشگری را متناسب با نیاز مخاطبان به آنان ارائه کند.

هلدینگ تارا با بهره مندی از تجربه خود و حضور کارشناسان مجرب، توانسته است امکانات تورهای گردشگری از قبیل: اخذ ویزا و یا تهیه بلیط معتبر و رزرواسيون هتل در سراسر جهان را برای متقاضیان عزیز فراهم کند.
هلدینگ تارا همچنین مناسب ترين نرخ تورها و پروازهاى خارجى در مسير اروپا و فروش آنلاين پروازهاى چارتر داخلى و خارجى و قطار را برای مخاطبان خود فراهم آورده است تا سفر آنان به کامل ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن برنامه ریزی شود.
گاهی مخاطبان این خدمات نیاز به دریافت ویزای گروهی نیز دارند که هلدینگ تارا این خدمات را به حرفه ای ترین صورت ممکن انجام خواهد داد.
هلدینگ گردشگری تارا همچنین توانایی طراحى و اجراى برنامه هاى سفر داخلى و خارجى با نام و نشان تجارى شما را دارد و با بهره مندی از امکانات گسترده خود می تواند اقدام به تهیه ويزاى ايران به همراه برنامه ريزى و طراحى بسته هاى سفر براى ميهمانان خارجى شما را برعهده بگیرد.

جهت كسب اطلاع از نحوه تكميل مدارك و دريافت ويزا و همچنين آگاهى از جديدترين تورها و امكانات مسافرتى، مى توانيد به نشانى اينترنتى www.persiatus.ir مراجعه كنيد و یا با شماره ۳۲۲۳۰۵۰۸ ۰۵۱ و ۰۹۱۵۵۸۰۹۵۳۸ تماس حاصل نمایید.

هلدينگ تارا مجری حرفه ای تورهای ترکیبی

 

ارسال پست مهمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار