بدون مراجعه به تهران؛
کد خبر: ۷۲۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 29 March 2019

آژانس پرسيا توس داراى مجوز اخذ ويزاى شنگن اسپانيا و مجرى تورهاى متنوع، متمايزترين خدمات را به شهروندان ارائه مى كند.

قطعا شما هم نام ویزای شنگن را این روزها بسیار شنیده اید، اما این داشتن این ویزا چه مزایایی دارد که بسیاری از مردم به دنبال دریافت آن هستند؟
شنگن نام کشورهایی است در اروپا که قوانین و مقرراتی را با هم در راستای فعالیت های مرزی و مسافرتی، وضع کرده اند. به همین دلیل تمام افراد خارج از این اتحادیه برای سفر به این کشور ها باید ویزای شنگن دریافت کنند.
اما داشتن ویزای شنگن چه مزیتی دارد؟
شهروندان کشور هایی که در اتحادیه شنگن حضور ندارند با داشتن این ویزا می توانند به هرکدام از این کشورها که بخواهند سفر کنند و در آنجا اقامت داشته باشند.

برای صدور این ویزا لازم است که فرد متقاضی بعد از تکمیل مدارک، مراحلی را طی کند که در این مسیر، پشتیبانی و همراهی یک مجموعه مسافرتی معتبر و بین المللی اهمیت بسیاری دارد.
به همین منظور، آژانس مسافرتى پرسيا توس، ارائه دهنده خدمات مسافرتى و برگزاركننده تورهاى متنوع در سراسر جهان، با كسب مجوز رسمى از سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى، ارائه خدمات انگشت نگارى و جمع آورى مدارك جهت صدور ويزاى شنگن در شهر مشهد را آغاز كرده است.
با توجه به اعتبار بین المللی آژانس مسافرتی پرسیا توس و همراهی کارشناسان حرفه ای و مجرب، تمامى خدمات انگشت نگارى و ترجمه مدارك متقاضیان گرامی، در شهر مشهد بدون مراجعه به تهران انجام شده و مراحل اخذ اين ويزا توسط آژانس پرسيا توس پشتيبانى مى شود.

جهت كسب اطلاع از نحوه تكميل مدارك و دريافت ويزا و همچنين آگاهى از جديدترين تورها و امكانات مسافرتى، مى توانيد به نشانى اينترنتى www.persiatus.ir مراجعه و یا با شماره های تماس ۰۹۱۵۵۸۰۹۵۳۸ و ۰۵۱۳۲۲۳۰۵۰۸ تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار