استاندار تهران گفت: هتل‌های تهران در ایام نوروز امسال با تخفیف 50 درصدی در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد تا در وضعیت اقتصادی و مشکلات موجود تعطیلات خوبی را بتوانند در پایتخت سپری کنند.
کد خبر: ۷۲۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 22 March 2019
تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های پایتخت برای میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، انوشیروان محسنی‌بندپی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال بر اساس امکانات و تجهیزات تدارک دیده شده هلال احمر، اورژانس و راهداری استان تهران با آمادگی کامل در نقاط مهم مستقر شدند تا در مواقع مورد نیاز خدمات تخصصی و لازم به مهمانان نوروزی پایتخت ارائه دهند.

وی حجم تردد در جاده‌های کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل را با افزایش 10 درصدی اعلام کرد و افزود: این افزایش در استان تهران نیز مشهود است و تمام خدمات را رصد می‌کنیم تا نوروز ۹۸ به هموطنانمان خوش بگذرد.

استاندار تهران با اشاره به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته برای معرفی آثار گردشگری تهران یادآور شد: تمام تدابیر و تهمیدات لازم و ضروری برای سفری خوش، سالم و ایمن برای مسافران و میهمانان تعطیلات نوروزی ۹۸ استان تهران درنظرگرفته شده است و هیچ نگرانی وجود ندارد و با توجه به شروع سفرها از روزهای قبل مشکلی تاکنون گزارش نشده است.

محسنی‌بندپی با اشاره به نامگذاری و شعار سال جدید رهبر انقلاب مبنی بر رونق تولید خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مهم‌ترین اولویت استانداری تهران است که وظیفه دارد زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

وی حمایت از اشتغال، رفع موانع سرمایه‌گذاری و تسهیل کسب و کار را از وظایف مهم استانداری در زمینه تحقق شعارهای اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید شرایطی را ایجاد کرد که بخش خصوصی به عنوان عامل اصلی و مهم بتواند در این عرصه ورود جدی داشته و با ایفای نقش مشکلات را برطرف سازد.

استاندار تهران 20 درصد صنایع کشور را در استان تهران اعلام و بیان کرد: فعال‌سازی واحدهای نیمه کاره،  بازسازی و نوسازی صنایع در رابطه با سرمایه گردش به عنوان یک اصل و راهبرد مد نظر قرار دارد که باید واحدهای نیمه فعال نیز مانند گذشته فعال، پرکار و با رونق شوند که باید در این زمینه از همه ظرفیت‌های استان در استفاده شود.

محسنی بندپی گفت: امکانات لازم در زمینه بازدید گردشگران از مناطق گردشگری و تاریخی شهر تهران فراهم شده است تا علاقه‌مندان بتوانند از این مناطق بازدید داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم در گذراندن سفر سالم، ایمن و خوش برای مسافران ایام نوروزی فراهم شده است تا مسافران در ایام بدون دغدغه در مسیرهای مورد نظر خود قرار گیرند اضافه کرد: امکانات لازم در حوزه امداد رسانی، هلال احمر، برقراری پایگاه‌های اورژانس جاده ای و امکانات راهداری فراهم شده است تا در صورت نیاز خدمات فوری و اورژانس به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/م/

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار